مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کارنامه محرمانه 98 چیست و شامل چه کسانی نمی شود؟

کارنامه محرمانه برای کسانی که مردود شده اند فایده ای ندارد منظور از افراد مردودی افراد است که در نتایج نهایی کنکور و نتایج انتخاب رشته در هیچ رشته ای قبول نشده اند. این افراد نهایتا باید به دنبال استفاده از فرصت شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری باشند. این زمانی خواهد بود که متقاضی رتبه خیلی بالایی داشته باشد.

کارنامه محرمانه کنکور

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه محرمانه کنکور و شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور نیمسال دوم، شرایط انتقالی گرفتن با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم و تغییر رشته با ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98 ترم بهمن 98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید.

زمان منتشر شدن کارنامه محرمانه کنکور 98

کارنامه محرمانه کنکور سراسری اواخر دی ماه اوایل بهمن ماه 98 منتشر می شود، برای اطلاع دقیق از زمان و تاریخ منتشر شدن کارنامه محرمانه با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و یا عضو خبرنامه کنکور سراسری درخت دانش در انتهای مقاله شوید.

دوستان عزیزی که رشته هایی را انتخاب کرده اند و از رشته قبولی و یا دانشگاه قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری خود راضی نیستند می توانند برای ترم های آینده تغییر رشته دهند و تغییر رشته آنها با شرایط زیر می باشد:

شرایط تغییر رشته با کارنامه محرمانه کنکور سراسری 98

افرادی که مورد پذیرش قرار واقع شده اند می توانند برای رشته هایی که اولویت انها برای انتخاب رشته نبوده برای ترم های آینده اقدام کنند.

افراد باید رشته های مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به پذیرش در آن رشته ها برای ترم های بعد با تحصیلات تکمیلی دانشگاه مربوطه و سازمان سنجش هماهنگ نمایند.

کد رشته انتخابی باید یک کد رشته باشد.

دفترچه کنکور سراسری را برای انتخاب رشته و انتخاب کد خود در ورودی های هر سال مورد سنجش قرار گیرد.

"تغییر رشته و دانشگاه با استفاده از کارنامه محرمانه را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

کارنامه محرمانه 98 شامل چه افرادی می شود

کارنامه محرمانه کنکور شامل کسانیمی شود که به دلایل متفاوت انتخاب رشته خوبی نداشته اند و بعد از اعلام نتایج از رشته قبول شده در دانشگاه سراسری روزانه و یا دانشگاه قبول شده رضایت ندارند که البته علت این کار به دلیل انتخاب رشته  نامناسب توسط مشاور، خانواده، داوطلب کنکور و یا...است.

  1. دسته ی اول که به طور کل رشته ی مورد نظر را دوست ندارند و قصد شرکت در کنکور سراسری سال آینده دارند باید به دنبال...(درخواست دادن برای بررسی اشتباه  در انتخاب رشته) باشند. چون اگر در دانشگاه سراسری روزانه قبول شوند و اقدامی نکنند سال اینده مجاز به  انتخاب رشته های دوره ی روزانه  در کنکور سراسری نیستند.
  2. دسته ی دوم ازافراد هم نمی خواهند به دلیل انتخاب رشته ی اشتباه شانس قبولی خود را در رشته های دیگر از دست بدهند بنابراین باید به دنبال (بررسی انتخاب های پایین تر خود در صفحه ی کارنامه محرمانه) باشند.

نحوه ی استفاده از کارنامه سبز

وجود ستاره ( * ) در قسمت جلوی رشته ی انتخابی پایین در کارنامه سبز چیست ؟ نشان دهنده ی قبولی در این رشته و دانشگاه می باشد درغیر این صورت شما در رشته های که علامت ستاره جلوی ان درج نشده پذیرفته نمی شدید.

نحوه ی محاسبه هم به این صورت هست که رتبه داوطلب که شما باشید باید کمتر از اخرین  رتبه ی قبولی و یا حداکثر برابر ان باشد.کد رشته ی مورد نظر را هم میتوان با کد رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته تطبیق داد تا از رشته شهر و دانشگاه ان اگاهی یافت. پس در صورتی که در انتخاب های پایین تر خود جلوی کد رشته ی قبولی علامت ستاره ( * ) درج شده است در ادامه این مطلب ، شرایط استفاده از کارنامه نهایی را میتوانید مطالعه نمایید.

شرایط استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه برای انتقالی

اگر در یکی از انتخاب های پایین تر از کد رشته ی قبولی که مایل به تحصیل در آن هستید علامت ستاره درج شده است احتمال اینکه بتوانید در آن کد رشته به تحصیل بپردازید زیاد است اما باید شرایط زیر را برای انتقال به دانشگاهی که می خواهند در آن تحصیل کنید مطالعه نمایید.

  • برای آن دسته از داوطلبانی که قصد انتقالی دارند دو تاییدیه لازم است.
  • تاییدیه دانشگاهی که در آن قبول شده اند و و از رشته و شهر رضایت ندارند.
  • تاییدیه دانشگاهی که میخواهند به آن بروند.

به عنوان نکته پایانی لازم به تذکر است که سازمان سنجش هیچ دخالتی درباره انتقال از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر ندارد و انتقال فقط با موافقت دو دانشگاه مبدأ و دانشگاه مقصد انجام می شود.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

برای مشاهده کارنامه نهایی خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی درخت دانش

با توجه به اینکه خیلی از دوستان اطلاعات کافی در باب دریافت کارنامه محرمانه کنکور سراسری ندارند در حالی که فرصت های بهتری برای تغییر رشته و قبولی در دانشگاه را دارند می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش شماره تماس 9099072943 در ارتباط باشند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری یکی دیگر از فرصت های شما برای پذیرش در دانشگاه سراسری و همچنین انتقالی و تغییر رشته با کارنامه محرمانه می باشد.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

کارنامه نهایی کنکور 98

کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه محرمانه روز  28 شهریور 98 منتشر می شود. در فرایند اعلام نتایج کنکور ابتدا کارنامه اولیه منتشر می شود بعد از آن داوطلبان مجاز به انتخاب رشته انتخاب بر اساس اولویت های انتخابی خود انتخاب رشته می کنند و می توانند تا 150 اولویت انتخاب کنند. دقت در این مرحله اهمیت زیادی دارد چون باید اولویتها را بر اساس شانس قبولی خود در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند. بدین معنی رشته ای را که در آن امکان قبول شدن با توجه به رتبه خود دارند ولی علاقه کمتری نسبت به آن دارند را باید بعد از رشته ای که امکان قبول شدن در آن کمتر است وارد نمایند.

بعد از مرحله انتخاب رشته و در اواخر شهریور ماه نتایج نهایی کنکور از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبان در صورت قبولی فقط یک جواب قبولی دانشگاه مورد نظر خود را می توانند مشاهده کنند. بعد از این مرحله ثبت نام در رشته قبولی می باشد و داوطلبان باید در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند. داوطلبانی که در دانشگاههای روزانه پذیرفته شده اند در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه یکسال از شرکت در کنکور سراسری محروم می شوند.

بعد از ثبت نام در دانشگاه ، کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه سبز منتشر می شود و کارنامه همه داوطلبانی که انتخاب رشته نموده اند منتشر می شود در کارنامه نهایی کنکور همه کد رشته های که در فرم انتخاب رشته وارد شده اند با رتبه قبولی و رتبه داوطلب در آن کد رشته مشخص می شوند.

کاربرد کارنامه نهایی کنکور

داوطلبانی که از انتخاب رشته خود ناراضی هستند می توانند سراغ دیگر رشته های قبول شده را بگیرند و در صورت جلب رضایت دانشگاه مبدأ و مقصد در آن رشته ها مشغول به تحصیل شوند. شرایط استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز در پست های قبلی توضیح داده شده است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تغییر رشته و انتقالی دانشگاه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده کارنامه سبز خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

کارنامه سبز چیست و چگونه باید اولویت های بعدی را انتخاب نمود؟

امروز 28 شهریور ماه 98 کارنامه سبز یا کارنامه نهایی آزمون سراسری 98 منتشر شد و داوطلبان می توانند اولویت های قبولی به غیر از اولین کد رشته انتخابی خود را مشاهده نمایند، زمانی که رتبه داوطلب پایین تر از رتبه آخرین نفر قبولی باشد این بدان معناست که داوطلب در آن کد رشته نیز در صورت انتخاب مورد پذیرش قرار میگرفت.

زمان استفاده از کارنامه سبز کنکور 98 و ارسال درخواست اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی تا 31 شهریور ماه 98 می باشد و بهه داوطلبان اکیدا توصیه می شود: برای ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98، انتقالی با کارنامه سیز، کاربرد کارنامه سبز (مفهوم ستاره عدد) و ارسال درخواست به صورت کارشناسی و ... حتما با مشاوران مجرب ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایند.

کارنامه سبز شامل چه افردای نمی شود؟

شرایط استفاده از کارنامه سبز شامل افرادی نمی شود که: در هیچ یک از رشته های انتخاب شده در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول نشده باشند و در اعلام نتایج کنکور 98 خود مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری نشده باشند.

افرادی که کارنامه سبز 98 شامل آنها نمی شود می توانند از کارنامه علمی خود استفاده کنند، که در زیر کامل در مورد کارنامه علمی و کاربرد آن توضیح داده ایم.

کارنامه سبز شامل چه افرادی می شود؟

کارنامه سبز شامل افردای می شوند: که در اعلام نتایج کنکور سراسری 98 خود در رشته ای قبول شده اند و می خواهند بدانند آیا در اولویت های انتخابی بعدی که انتخاب کرده اند نیز قبول می شدند و اگر علامت ستاره دار در جلوی انتخاب های بعدی این داوطلبان وجود دارد نسبت به انتقالی و محک زدن خود بر اساس توانایی هایشان اقدام نمایند.

برای تغییر رشته خود با استفاده از انتقالی با کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط تغییر رشته با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و انصراف از دانشگاه و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

کارنامه سبز چیست؟

کارنامه علمی چیست؟

کارنامه علمی کارنامه ای است که بعد از نتاج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام خواهد شد، و در این کارنامه رتبه آخرین نفر قبولی در انتخاب رشته داوطلب در رشته هایی که انتخاب کرده و مقایسه آن با رتبه و تراز افرادی که مورد پذیرش قرار گرفته اند و کاملا به صورت جداول می باشد.

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور 98

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور سراسری 98 اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه علمی و کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری 98 در تاریخ 26 شهریور ماه 98 بر روی سایت sanjesh.org قرار گرفت. برای مشاهده می توانید بر روی لینک پایانی مقاله کلیک نمایید.

 کاربر کارنامه علمی و تفاوت آن با کارنامه سبز

کاربرد کارنامه علمی این است که داوطلب می تاند خود را در آزمون سراسری 98 محک بزند و تلاش خود را با مقایسه با دیگران مشاهده کند، کاربرد دیگر آن می تواند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و اعتراض به رتبه و قبولی خود کاملا مطلع شود و در صورت اعتراض به نتایج کنکور 98 خود اقدام نمایند.

در صورت اعتراض به نتایج کنکور 98 و همچنین رفع محرومیت از کنکور 98، دریافت کارنامه سبز (انتقالی به وسیله کارنامه سبز)، دریافت کارنامه علمی و همچنین مقایسه خود با دیگر افراد قبولی و مشاوه رشته های بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

تاثیر رتبه کشوری در انتخاب رشته کنکور 98

نحوه رفع محرومیت از کنکور 98

انتقالی با کارنامه سبز

کارنامه سبز چه زمانی منتشر می شود ؟

انتقالی با کارنامه سبز به چه صورتی است؟

کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتایج نهایی کنکور و ثبت نام  داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر می شود پس از انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری سال 1398 داوطلبان به دو دسته تقسیم می شوند:

1- یک دسته افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه ای به ثبت‌ نام ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند.

این گونه افراد می‌توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند و می‌خواهند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب‌های بعدی انتقالی بگیرند.

این افراد هم می‌توانند درخواست بررسی انتخاب‌های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش آموزش کشور(کارنامه سبز) دهند.

برای اطلاع بیشتر در مورد علامت ستاره و مفهوم آن در کارنامه سبز 98 و شرایط انتقالی با کارنامه سبز98 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز 98

دریافت کارنامه سبز کنکور 98

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 خود بر اساس قبولی در اولویت های انتخاب رشته داوطلب و همچنین افزایش ظرفیت و آخرین رتبه قبولی در رشته های انتخابی فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می توانید از طریق شماره گیری شمارخ 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد گیری) تماس حاصل نمایید، و برای اطلاعات بیشتر در مورد کنکور سراسری 98 بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

،

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

شرایط انتقالی با کارنامه سبز سراسری چگونه است؟

با وجود این تضمینی وجود ندارد که با وجود اینکه کارنامه سبز چیست ؟ ثابت کند شما در یکی از انتخاب های پایینی قبول می شوید، بتوانید در آن انتخاب شروع به تحصیل کنید، زیرا سازمان سنجش پس از انتشار کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه هیچ مسئولتی در مورد انتقالی یا جابجایی به اولویت ها و انتخاب های پایین تر قبول نمی کند و تنها دانشگاه مبدأ و مقصد هستند که باید با این انتقالی موافقت کنند.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

نقش دانشگاه مبدأ در انتقالی با کارنامه سبز

دانشگاهی که پس از انتشار نتایج نهایی در آن قبول شده اید و باید مهرماه در آن ثبت نام کنید.

انتقالی و تغییر رشته دانشگاه و ارسال درخواست دانشگاه مبدا و مقصد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را به مشاوران درخت دانش بسپارید برای ارتباط و دریافت پاسخ سوالات خود می توانید از طریق شماره ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با 9099072943 تماس حاصل نمایید.

نقش  دانشگاه مقصد در انتقالی با کارنامه سبز

دانشگاهی که طبق مدارک موجود در کارنامه سبز در یکی از رشته های آن در انتخاب ها و یا اولویت های پایین تر خود قبول می شدید به شرطی که آن را بالاتر از انتخاب قبولی فعلی خود می زدید. ( همان انتخابی که علاقه دارید به آن تغییر رشته و یا دانشگاه دهید)

مشاوره انتقالی و تغییر رشته با کارنامه سبز و کارنامه محرمانه 97-98

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط انتقالی گرفتن با کارنامه سیز نیمسال دوم 97-98 و تغییر رشته با کارنامه محرمانه ترم بهمن 97-98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز

راههای پیشنهادی ما برای شرایط استفاده از کارنامه سبز به شرح زیر است :

1- استفاده از سیستم بررسی اشتباه

بهترین راه و اولین راه استفاده از سیستم بررسی اشتباه در انتخاب رشته سازمان سنجش و تقاضای بررسی اولویت بعدی شماست، این مرحله را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

2- استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

در دانشگاهی که قبول شده اید ثبت نام کنید تا فعلا به حداقل قانع باشید. برای ترم اول دانشجو شوید و انتخاب واحد کنید اما از اوایل ترم اول با مراجعه به دانشگاه مقصد و با دردست داشتن کارنامه سبز  یا کارنامه محرمانه درخواست دهید که از ترم دوم و در انتخاب پایین تر مورد علاقه تان شما را ثبت نام کنند.

این روش امکان موفقیت بیشتری دارد. یعنی درصورتی که دانشگاه مقصد ظرفیت داشته باشد ( که معمولا دارد) با درخواست شما موافقت می کند و پس از اخذ موافقت دانشگاه مبدأ از ترم دوم می توانید در دانشگاه مقصد شروع به تحصیل کنید و واحدهای عمومی که در ترم اول پاس کردید را تطبیق بزنید. اگر هم دانشگاه مقصد با درخواست شما برای انتقالی با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه موافقت نکرد حداقل شانس ثبت نام در قبولی اولیه تان را از دست نداده اید.

3- استفاده از کارنامه نهایی کنکور سراسری یا کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

اگر از رشته و دانشگاهی که الان قبول شده اید خیلی متفرید و حتی یک ترم هم حاضر نیستید سر کلاس بروید با دردست داشتن کارنامه سبز به دانشگاه مقصد مراجعه کنید و درخواستتان را مطرح کنید.

این راه به احتمال زیاد منجر به موفقیت نمی شود زیرا دانشگاه مقصد درحال ثبت نام از ورودی های جدید خود است و بعید است که با درخواست شما موافقت کند.

4- استفاده ازکارنامه سبز یا کارنامه محرمانه

از رشته و دانشگاهی که الان قبول شده اید آنقدر متنفر هستید که اصلا و ابدا حاضر به ثبت نام در آن نیستید. از طرف دیگر خیالتان راحت است که رشته و دانشگاه قبولی تان روزانه نیست یعنی شبانه، پیام نور و یا غیرانتفاعی است و می توانید کنکور سال بعد هم شرکت کنید. اما بدتان نمی آید که در انتخاب ها و اولیت های پایینی که طبق کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه می توانستید قبول شوید شانستان را امتحان کنید. پس با خیال راحت در عین حالیکه برای کنکور سال بعد می خوانید از مهرماه سراغ دانشگاه مقصد بروید و درخواستتان را مطرح کنید به امید اینکه مورد موافقت قرار گیرد.

نکته مهم :

راه سوم برای کسانی مناسب است که مطمئن هستند به هیچ وجه قرار نیست در محل قبولی فعلی شان شرکت کنند. فقط این دوستان دقت داشته باشند که اگر محل قبولی فعلی شان یک دانشگاه روزانه باشد سال بعد از شرکت در کنکور سراسری محروم هستند. البته اگر تا به موقع اقدام کنید می توانید با استفاده از سامانه بررسی درخواست اشتباه در انتخاب رشته  از محرومیت کنکور سال بعد معاف شوید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران کنکور سراسری درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

امسال 90% رشته های هنر را بدون کنکور پذیرش داشتیم رشته بازیگری، کارگردانی، سینما، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، هنرهای عروسکی، گرافیک ( ارتباط تصویری ) عکاسی، نقاشی، نوازندگی موسیقی ایرانی و ... در بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران و ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 پذیرش داشته ایم.

توصیه می شود برای اطلاع از معدل لازم برای قبولی در رشته های هنر بر اساس سوابق تحصیلی 98، لیست کامل رشته های بدون آزمون هنر مهر و بهمن 98، با چه معدلی چه دانشگاهی، آخرین معدل قبولی دانشگاه سوره تهران و هنر پارس و دانشگاه آزاد تهران مرکز و .. می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

  • رتبه قبولی رشته های هنر به تفکیک رشته در کنکور پارسال؟ (مطالعه مقاله)
  • رشته های بدون کنکور هنر کدامند و چه دانشگاه هایی پذیرش داریم؟
  • بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران و دانشگده هنر کدامند؟(مطالعه مقاله)
  • با  مصاحبه عملی و یا بدون مصاحبه عملی؟
  • با کنکور و یا بدون کنکور لیست رشته ها؟

در این مقاله سعی داریم به تمام سوالات داوطلبلن متقاضی رشته هنر همانند مقاله بازیگری بدون کنکور، مهندسی معماری بدون کنکور پاسخ دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید

 

رتبه قبولی رشته های هنر

آخرین رتبه قبولی رشته های هنر کنکور سراسری 97

داوطلبانی که در انتخاب رشته هنر شرکت میکنند حتما مطلع هستند که اکثر رشته ها ی هنر دارای آزمون عملی می باشند ازمونهای هر رشته باتوجه به حضور اساتید مربوطه ازمونهای عملی در همان دانشگاه مورد نظر انجام می شود.

در زیر تراز نمره و رتبه قبولی رشته های هنر ، بازیگری، سینما، کارگردانی، طراحی لباس، نقاشی، عکاسی و ... را می توانید مشاهده نمایید.

در زیر حداقل درصد دروس آخرین رتبه قبولی رشته بازیگری و کارگردانی را خدمت دوستان ذکر خواهیم کرد.

ادبیات فارسی عربی معارف زبان درک عمومی هنر درک عمومی ریاضی فیزیک ترسیم فنی خلاقیت موسیقی خلاقیت تصوی خلاقیت نقاشی خواص مواد رتبه کشور رتبه منطقه
4.00 2.7 22.70 10.70 6.70 12.30 1.60- 0.00 21.70 7.00 0.00 7858 2346
12.00 0.00 14.70 0.00 17.80 6.70 0.00 0.00 6.70 8.00 0.00 103814 3946
6.70 0.00 13.40 -1.30 16.70 15.60 6.70 0.00 12.00 -2.00 0.00 10667 4049
4.00 6.70 30.70 0.00 3.40 12.30 -2.00 2.00 2.00 3.40 7.00 10089 4131
2.60- 2.60- 8.00 0.00 -5.50 0.00 0.00 0.00 28.40 3.00 0.00 37666 13957
-2.60 0.00 16.00 0.00 0.00 0.00 0.00 0.00 10.00 0.00 0.00 34457 1283
1.40 4.00 8.00 0.00 8.00 0.00 0.00 0.00 2.00 -2.00 0.00 33195 12397
13.40 8.00 3.00 0.00 2.20- 16.00 -3.00 0.00 13.00 5.00 0.00 32269 12045

رتبه قبولی رشته موسیقی

در زیر رتبه قبولی و درصد پذیرش در رشته موسیقی برای دانشگاه های روزانه را مشاهده می نمایید، نکته قابل توجه داوطلبان با میانگین 30 درصد عمومی و 30 درصد تخصصی مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.(رتبه قبولی رشته های هنر)

ادبیات فارسی عربی دین و زندگی زبان درک عمومی هنر درک عمومی ریاضی ترسیم فنی خلاقیت تصویری خلاقیت نمایشی خلاقیت موسیقی خواص مود رتبه کشوری رتبه منقه منطقه
60.00 23.00 71.00 2.00 58.00 30.00 0.00 24.00 49 82.00 0.00 114 4 4
15.00 10.00 20.00 30.0 0,00 27.00 0.00 2.00 0.00 40.00 0.00 7654 2870 2
12.00 0.00 15.00 18.00 4.00 13.00 -4.00 17.00 4.00 29.00 0.00 3763 1429 2
32.00 11.00 24.00 0.00 0.00 33.00 5.00 25.00 5.00 39.00 0.00 3526 1337 3
24.00 35.00 43.00 40.00 19.00 20.00 10.00 22.00 15.00 22.00 4.00- 1273 456 2

رتبه قبولی عکاسی کنکور سراسری

یکی از بهترین مورادی داوطلبان کنکور را برای انتخاب رشته کنکور سراسری 98 یاری می دهد،آگاهی از حدود رتبه قبولی رشته ها در گروه آزمایشی مربوطه در سال قبل آن می باشد به همین منظور در این مطلب رتبه قبولی عکاسی را خدمت دوستان در شهرهای مختلف ذکر خواهیم کرد.(رتبه قبولی رشته های هنر)

ادبیات فارسی عربی دین و زندگی زبان درک عمومی هنر درک عمومی ریاضی و فیزیک ترسیم فنی خلاقیت تصویری خلاقیت نمایشی خلاقیت موسیقی خواص مواد رتبه کشوری رتبه منطقه
26.00 14.00 35.00 0.00 8.00 17.00 0.00 29.00 14.00 12.00 0.00 2991 1144
50 20.00 76.00 52.00 33.00 38.00 25.00 62.00 25.00 44.00 35.00 58 15
39.00 19.00 44.00 15.00 20.00 4.00 4.00 39.00 14.00 0.00 4.00 1387 502
11.00 16.00 35.00 3.00 24.00 43.00 10.00 45.00 15.00 0.00 5.00 1031 62

زمان آزمون عملی کنکور سراسری 98

ازمون عملی بعداز قبولی در ازمون کنکور از داوطلب گرفته می شود معمولا ازمون عملی در قالب رشته های خاص برگزار می شود. رشته های خحاص شامل رشته های زیر گروه هنر، رشته تربیت بدنی می باشند.(رتبه قبولی رشته های هنر) آزمون عملی کنکور هنر 98 برای رشته های هنر از تاریخ 9/5/98 در قالب دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی انجام خواهد شد.

رشته هنر یکی از نیازهای هر جامعه می باشد چرا که با صنعتی شدن جوامع روح هر جامعه ای نیازمند به هنرمندانی است که این رشته را پابرجا نگه دارند.(رتبه قبولی رشته های هنر)

در این مطالب مشاوران درخت دانش سعی در یاری رساندن به شما داوطلبان ارجمند را دارند درانجام بهترین انتخاب

مشاوره تلفنی وبرنامه ریزی دقیق کنکور پیرامون سوالات شما داوطلبان گرامی

رتبه قبولی رشته های هنر

ثبت نام بدون کنکور هنر مهر و بهمن 98

ثبت نام بدون کنکور در قالب دانشگاه های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیرانتفاعی سوره انجام می گیرد. ثبت نام ها با آزمون عملی و بدون آزمون عملی نسبت به دانشگاه ها پذیرش انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام و لیست رشته ها را می توانید در لینک های رنگی زیر کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال دوم

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن 9099072943 تماس از طریق تلفن ثابت و بدون نیاز به گرفتن کد امکان پذیر می باشد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 98، ثبت نام بدون کنکور 98، معرفی دانشگاه های هنر تهران و شهرستان ها در کنار شما دوستان عزیز خواهند بود.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران از نظر کیفیت و ارائه رشته های تاپ بدون کنکور

بهترین دانشگاه غیر انتفاعی در تهران از نظر کیفیت و سطح علمی دانشگاه می توان به دانشگاه های سوره و هنر پارس و علم و فرهنگ و ... که در ادامه این مقاله کامل در مورد هر کدام از دانشگاه ها توضیح داده ایم اما سوال اصلی داوطلبان است که آیا این دانشگاه ها بدون کنکور پذیرش دارند یا نه؟ و تفاوت رشته ها و ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 درچیست؟

دانشگاه های غیر انتفاعی در زیر گروه های مختلف رشته های بدون کنکور دارند و پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی می باشد که تاپ ترین دانشگاه های غیر انتفاعی تهران 85 % رشته ها را بدون آزمون پذیرش دارند که توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و شرایط ورود با معدل و سطح علمی و .. می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران

دانشگاه سوره (بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران)

این دانشگاه دارای سه دانشکده هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماری می باشد

از لحاظ امکانات علمی آموزشی دارای تجهیزات بالایی است. امکاناتی نظیر لابراتور مجهز عکاسی، رنگرزی، پلاتوهای نمایش، نگارخانه، تراش سنگ، تراش شیشه، لعاب، جواهرسازی، کارگاه عروسک سازی، کتابخانه، نقاشی روی شیشه، سالن ورزشی، بافت فرش و قالی، کارگاه سفال، سایت رایانه، نساجی و غیره می باشد.

انتخاب دانشگاه خود را به مشاورین درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن ثابت منزل) بسپارید

بهترین دانشگاه آزاد تهران و نحوه پذیرش آنها در سال 98

بهترین دانشگاه آزاد تهران در مقایسه با بهترین دانشگاه غیرانتفاعی تهران را می خواهیم در این مقاله مورد بررسی قرار داده و لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و همچنین با آزمون این دانشگاه با دانشگاه های غیرانتفاعی را توضیح دهیم.

توجه: برای اطلاع از دانشگاه های آزاد تهران - رشته ها و شرایط ورود می توانید بر روی لینک رنگی بالا کلیک نمایید.

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

خبر فوری(10 شهریور 98): مهلت ثبت نام وانتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی تا 20 شهریور ماه 98 تمدید شد لیست رشته های جدید سری سوم منتشر شد.(مطالعه کامل مقاله)

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در اوایل سال 98 برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته منتشر شدند که در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتیم که در انتهای مقاله لیست رشته ها را قرار داده ایم ولی تمامی تمامی داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 مهر ماه کاردانی به کارشناسی بودند که بلاخره امروز منتشر شدند.

 

اطلاعیه درخت دانش: اصلاحیه سری سوم رشته های دانشگاه های آزاد تهران مهر ماه 98 و شهرستانها منتشر شد رشته نوازندگی و بازیگری، مهندسی نفت و .. در واحد های مختلف ارائه شده اند، که در انتهای مقاله نیز قرار داده ایم لطفا مقاله را کامل مطالعه نمایید و داوطلبانی که این ترم معدل پایین دارند می توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور در نیمه دوم شهریور و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 دوباره شانس خود را امتحان کنند.

توصیه جدی به داوطلبان متقاظی رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

امسال ثبت نام بدون کنکور مهر ماه 98 نیمسال اول پذیرش رشته های پرطرفدار که لیست ( سری اول تا سوم )کامل آنها را در مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آورده ایم فقط و تنها یک دانشگاه ارائه داده است و تعداد شرکت کنندگان در آن رشته بالا و امکان قبولی با معدل متوسط پایین و ما شاهد 25% مردودی در سال های گذشته در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بوده ایم.

توصیه اول

برای انجام تمامی مراحل انتخاب رشته بدون کنکور و با آزمون دانشگاه آزاد، با چه معدلی چه رشته ای در دانشگاه آزاد؟ نحوه ثبت نام و انتخاب رشته، معرفی رشته ها و بازار کار آنها، مشاوره انتخاب رشته با شانس قبولی بالا، معرفی دانشگاه و موقعیت مکانی هرکدام در سراسر کشور به صورت تلفی و حضوری می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

توصیه دوم

برای اطلاع از شرایط ورود به هر کدام از رشته ها و مقاطع، نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس معدل، جدول تاثیر سوابق تحصیلی در ، رشته دامپزشکی در مقطع کاردانی و ... تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی 99-98 دارای دو نیمسال تحصیلی و دو نوبت ثبت نام ورودی می باشد که در  شامل دو مقطع می باشد؟

  1. کارشناسی پیوسته
  2. کارشناسی ناپیوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر ماه 98

ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد امسال شامل 85% رشته ها می شود و تمامی رشته ها را ما بدون آزمون پذیرش داریم، در جواب سوال چه کسانی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت نام کنند باید گفت؟

 

از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کارشناسی پیوسته تمامی داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی نظام ترمی واحدی، دیپلم نظام جدید دوازدهمی، دارای مدرک کاردانی و کارشناسی می توانند در این مقطع ثبت نام بدون کنکور انجام دهند و شرط تجانس رشته ای نیز طبق جدول زیر می باشد که بر اساس نوع دیپلم و معدل شانس قبولی مشخص خواهد شد لطفا تا انتهای مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

خبر فوری(6 شهریور 98): لیست جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران منتشر شدند و مهلت ثبت نام وانتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تا امروز 6 شهریور می باشد و امکان تمدید آن نیز وجود دارد.(مطالعه کامل مقاله)

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در اوایل سال 98 برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته منتشر شدند که در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتیم که در انتهای مقاله لیست رشته ها را قرار داده ایم ولی تمامی تمامی داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه کاردانی به کارشناسی بودند که بلاخره امروز منتشر شدند.

اطلاعیه درخت دانش: اصلاحیه سری سوم رشته های دانشگاه های آزاد تهران مهر ماه 98 و شهرستانها منتشر شد رشته نوازندگی و بازیگری، مهندسی نفت و .. در واحد های مختلف ارائه شده اند، که در انتهای مقاله نیز قرار داده ایم لطفا مقاله را کامل مطالعه نمایید و داوطلبانی که این ترم معدل پایین دارند می توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور در نیمه دوم شهریور و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 دوباره شانس خود را امتحان کنند.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

اصلاحیه جدید رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسر کشور

امروز 6 شهریور ماه 98 بر اساس اطلاع رسانی سایت آزمون آخرین روز ثبت نام می باشد که از 13 مرداد ماه 98 تا 30 مرداد سه سری اصلاحیه برای رشته های بدون کنکور منتشر شده است که بسیاری از داوطلبانی که ثبت نام انجام داده اند اطلاعی از رشته های بدون کنکور جدید ندارند که ما در این جا لیست رشته های جدید را که به لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسری کشور اضافه شدند آورده ایم.

مشاوره ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و لیست رشته های جدید ارائه شده مهر ماه 98

توصیه می شود: برای اطلاعات کامل و لیست کامل دانشگاه ها و رشته ها و انجام تمامی مراحل نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و توضیح شرایط هر کدام از رشته ها (حداقل معدل لازم) با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و برای اطلاع از رشته های جدید کلیک نمایید:

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری اول

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری دوم

اصلاحیه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سری سوم

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران ورودی ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال های گذشته که در شهریور ماه منتشر می شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد این هستیم که نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز تغییر کرده است، رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد تهران ورودی مهر 98 تمامی رشته ها (95%) در تمامی گروه های آزمایشی را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذیرش داریم برای اطلاع از لیست رشته ها در انتهای مقاله بر روی نام رشته کلیک نمایید.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ومعدل لازم برای ورود به رشته ها، موقعیت مکانی و دانشگاه های مورد پذیرش رشته های پرطرفدار تهران، لیست رشته های جدید اعلام شده برای نیمسال اول 98، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب درخت دانش تماس بگیرید ویا ادامه مقاله را کامل مطالعه بفرمایید

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کارشناسی حرفه ای ناپیوسته پذیرش دوره مهندسی فناوری آغاز شده و تا 10 شهریور ماه 98 روز یک شنبه ادامه خواهد داشت، و داوطلبان می توانند نسب به انتخاب رشته خود در سایت سنجش اقدام نمایند.

توصیه می شود برای اطلاع از رشته های مرتبط و لیست رشته های بدون کنکور این دوره، شرایط و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها، انتخاب رشته حضوری و تلفنی (تلگرام) و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) در تماس باشید و یا برای دریافت دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی حرفه ای 98 کلیک نمایید.

روش گزینش دانشجو در دوره کارشناسی حرف های فناوری علمی کاربردی بدون کنکور 98

گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 دوره مهندسی فناوری

داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد.

لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی نیمسال اول 98

امروز دوشنبه 28 مرداد ماه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98 آغاز و تا دوشنبه 4 شهریور ماه 98 ادامه دارد توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و همچنین شرایط ورود و دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی 98

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مهر ماه 98 منتشر شد

داوطلبان واجد شرایط برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مهر ماه می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 

  • ronia hosaini