مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه

۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

بسیاری از داوطلبان گرامی کنکور سراسری به هر دلیلی موفق به ثبت نام و پذیرفته شدن در دانشگاه در سال 97-98 نمی شوند. اما این داوطلبان با اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری نباید نا امید شوند زیرا که فرصت مجددی برای شانس آزمایی نیز وجود دارد و آن مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری خواهد بود.

برای این دسته از داوطلبان آگاهی از اطلاعات مربوط به تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97مهم و ضروری می باشد. اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97و اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 از جمله موارد مهمی است که داوطلبان باید در مورد آن آگاهی داشته باشند.

در ادامه به بررسی کلی شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97، اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97و اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97خواهیم پرداخت.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97بعد از انجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 داوطلبان منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 می باشند که پس از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97در صورت قبولی برای ثبت نام و ادامه تحصیل اقدامات لازم را انجام دهند. ز

مان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 هنوز از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است اما طبق روال سال های گذشته ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97در30آبان ماه انجام می شود و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97در اواخر دی ماه می باشد که اسامی نهایی پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

شروع تحصیل در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 نیمسال دوم بدون کنکور آزاد یعنی بهمن ماه می باشد.

نحوه مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. اعلام نتایج بصورت کاملا اینترنتی و مشاهده نتایج توسط اطلاعات فردی ممکن است. برای مشاهده نتایج در ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از منوی سمت راست گزینه سراسری را انتخاب کنیم. سپس وارد اولین لینک با عنوان " اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97" شوید. در ادامه با صحنه زیر مواجه خواهید شد که به ترتیب توضیح می دهیم چگونه با روش های مختلف می توانید کارنامه خود را بگیرید.

مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری97

با استفاده از شماره داوطلبی و شماره شناسنامه شماره داوطلبی شما در 2 جای مشخص درج شده است. یکی در کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 ( که شاید خیلی ها گم کرده باشند ) و دیگری در کارنامه اولیه کنکور سراسری 97 . اگر به هیچ یک از مستندات فوق دسترسی نداشتید می توانید یا از روش زیر استفاده کنید یا به سادگی با عضویت در سایت سنجش اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و شماره داوطلبی خود را بصورت آنلاین تحویل بگیرید. سپس با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و پر کردن کادر کد امنیتی ، نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97 را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد محرومیت از کنکور سال بعد،شرایط تکمیل ظرفیت سراسری، رتبه و تراز قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری، اعتراض به نتایج و گرفتن شماره داوطلبی و شماره پرونده با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

پرستاری بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته کنکور 97

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰


نتایج اولیه کنکور سراسری 97

پس از انتظارات فراوان داوطلبان کنکور و خانواده های آنها انتظار می رود کارنامه اولیه کنکور سراسری مانند سالهای گذشته از تاریخ 15/5/97 از طریق سایت سازمان سنجش http://www.sanjesh.org اعلام شود.

برای دریافت کارنامه کنکور سراسری کلیک کنید.

داوطلبان گرامی می توانند با مراجعه به دفترچه های راهنمای انتخاب رشته اطلاعات، کد رشته محل ها، شرایط نظام وظیفه و مشمولین و تغییرات ایجاد شده درشرایط پذیرش دانشگاه ها را مطالعه نمایند و نسبت به انتخاب رشته های مورد نظر اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

لازم به ذکر است که برای دانلود دفترچه ی انتخاب رشته کنکور سراسری گروه های: کنکور علوم تجربی، کنکور علوم ریاضی و فنی، کنکور علوم انسانی، کنکور هنر و زبان های خارجه و یا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده یا برای سهولت کار از طریق لینک دانلود مستقیم دفترچه ها را مشاهده نمایید.

داوطلبان عزیز می توانند 150 اتخاب رشته محل (نتایج اولیه کنکور سراسری 97)را به صورت آنلاین و بعد از خرید کارت ثبت نام انجام دهند. توجه داشته باشید که شماره و کد پیگیری را حتما یادداشت نموده و برای اطمینان بیشتر از برگه انتخاب رشته پرینت تهیه نمایید.

در همین راستا اگر در زمان مشاهده نتایج اولیه کنکور سوالاتی در رابطه با قسمت های مختلف دفترچه کنکور سراسری 97 و کارنامه از قبیل گزینه های زیر داشتید می توانید از مشاوران متخصص انتخاب رشته درخت دانش راهنمایی بخواهید.

دوره های مختلف از قبیل ( پیام نور- غیرانتفاعی – شبانه و روزانه – بین الملل – مجازی - نیمه حضوری – فرهنگیان – بورسیه ها شامل بورسیه دانشگاه های ارتش و بقیه الله سپاه ) زیرگروه ها رتبه در سهمیه سهمیه مناطق سهمیه ایثارگران تراز قبولی متمرکز و نیمه متمرکز پیوسته و ناپیوسته دوره های کاردانی و کارشناسی آموزش از راه دور (مجازی) مجاز و غیرمجاز شرایط نظام وظیفه ظرفیت پذیرش در هر یک از نیمسال های اول و دوم

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97

داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری سال 97 که آزمون آنها در تاریخ 7و8 تیرماه برگزار شد، می توانند برای مشاهده نتایج کنکور 97 از طریق اطلاعات زیر نتایج خود را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند.

روش جستجو براساس شماره داوطلب

روش جستجو براساس شماره پرونده

روش جستجو با اطلاعات فردی

افرادی که اطلاعات شماره داوزلبی و یا پرونده خود را دراختیار ندارند در زیر روش دریافت اطلاعات را به صورت مختصر و مفید توضیح داده ایم.

روش جستچو براساس شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

اکثر داوطلبان در برگه ثبت نام کنکور سراسری خود همچنین در برگه چسپ شده بر روی صندلی کنکور  سراسری 97 این شماره را می توانند دریافت کنند.

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

روش جستجو براساس شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام

این روش را معمولا دوستانی که اطلاعات کامل ثبت نام خود را ثبت کرده باشند به کار می برند که درواقع شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود را می توانند در برگه ثبت نام مشاهده نمایند.

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

روش جستجو براساس شماره پرونده، شماره سریال و شماره شناسنامه

اطلاعات و برگه ثبت نام داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری 97 حاوی اطلاعات بالا می باشد متقاضیان مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97 می توانند از این سه طریق نتایج خود را مشاهده کرده و خود را برای مرحله آخر بزرگترین مارتن علمی کشور، انتخاب رشته کنکور سراسری 97 آماده کنند.

نتایج اولیه کنکور سراسری 97

انتخاب رشته خود را به بهترین مشاوران تحصیلی کشور با کمترین هزینه به نسبت بقیه سایت های مشاوره تحصیلی بسپارید.

برای مراجعه حضوری انتخاب رشته می توانید از طریق شماره تلگرام 09033806196 هماهنگی لازم را مبذول بفرمایید.

مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 97 بدون داشتن اطلاعات ثبت نام

دوستان در صورتی که اطلاعات ثبت نام خود را گم کرده باشند و یا در دسترس نداشته باشند می توانند از طریق لینک زیر برای دریافت اطلاعات خود اقدام نمایند.برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 97

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 97

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 97

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰


نتایج کنکور سراسری 97

زمان نتایج کنکور سراسری 97؟

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 97؟

رشته های علوم تجربی 97 کدام اند؟

رشته های ریاضی 97 کدام اند؟

رشته های انسانی 97 کدام اند؟

اطلاع از رشته های هنر و زبان 97؟

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 97؟ نحوه انتخاب رشته کنکور 97؟

چگونگی اعتراض در اعلام نتیجه کنکور 97 ؟

تعداد شرکت کندگان در کنکور سراسری 97؟

تعداد شرکت کنندگان رشته تجربی در کنکور 97؟

تعداد شرکت کنندگان رشته ریاضی در کنکور 97؟

تعداد شرکت کنندگان رشته هنر در کنکور 97؟

تعداد شرکت کنندگان رشته زبان در کنکور 97؟

رشته های شناور....

نتایج کنکور سراسری97

بعد از سالها زحمت کنکور آخرین پله ای است که باید از آن عبور کرد تا قدم محکمی رو به اهداف برداشت. هرساله تعداد افراد زیادی خود را در این آزمون رقم میزنند.

بعد از پشت سر گذاشتن کنکور نوبت به انتظار برای اعلام نتایج میرسد. اعلام نتایج کنکور 97 در نیمه دوم مرداد ماه در سایت سازمان سنجش قرار میگیرد و بعد از آن مرحله سرنوشت ساز اننتخاب رشته آغاز خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج کنکور سراسری 97

نتایج کنکور 97 در نیمه دوم مرداد ماه اعلام میشود و متقاضیان می توانند با مراجعی به سایت سازمان سنجش نتایج خود را از سه طریق(ازطریق شماره داوطلبی،جستجو شماره پرونده و کد رهگیری ویا با وارد کردن اطلاعات فردی)مشاهده نمایند.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 97

زمان انخاب رشته سراسری درست بعد از اعلام نتایج کنور97 یعنی در نیمه دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان میتوانند رشته های دلخواه خود را انتخاب نمایند. همچنین اگر به هر نحوی این فرصت را از دست دادید میتوانید در تکمیل ظرفیت کنکور 97 در مهر ماه شرکت نمایید.

مشاوران مجرب و باتجربه درخت دانش با انتخاب رشته منطقی و اولویت بندی بر اساس رتبه زیرگروه ها، سوابق تحصیلی (30 درصد تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 97) داوطلب، آخرین رتبه قبولی در هر رشته و دانشگاه 5 سال قبل کنکور،علاقه و بازار کار هر کدام از رشته های دلخواه داوطلب، تاثیر سهمیه مناطق 25 و 5 درصد در کنکور 97 و ... می توانند در ساختن آینده تحصیلی و شغلی روشن و هدفمند در کنار شما داوطلبان عزیز انتخاب رشته کنکور سراسری 97 باشند برای ارتباط با مشاوران مجرب انتخاب رشته تخصصی کنکور 97 درخت دانش میتوانید به راحتی با شماره گیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید و یا برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه و انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی_ریاضی و انسانی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور 97

انتخاب رشته علوم تجربی 97

در رشته تجربی کنکور سراسری 97 تعداد 642هزار و 288 نفر شرکت کرده اند که بیشترین تعداد شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است.در انتخاب رشته تجربی کنکور 97  رشته های زیر جزو مهمترین و پرطرفدارترین رشته های تجربی در اولویت انتخاب قرار می گیرند. . دندانپزشکی،پزشکی،داروسازی، علوم آزمایشگاهی،مامایی،پرستاری،اتاق عمل، زیست شناسی،فیزیوتراپی،کاردانی فوریت های پزشکی،مهندسی کشاورزی-علوم دامی و... در لینک زیر می توانید رشته های پزشکی وپیراپزشکی بدون کنکور را مشاهده نمایید.

رشته های پزشکی بدون کنکور 97

انتخاب رشته ریاضی 97

در رشته ریاضی کنکور سراسری 97 تعداد 144هزار و 437نفر شرکت کرده اند.زیر شاخه های رشته ریاضی گستردگی بیشتری نسبت به هر رشته ای دارد. تعدادی ازمهم ترین رشته های شاخه ریاضی در ادامه آورده شده. علوم کامپیوتر،مهندسی برق،مهندسی هوافضا،مهندسی صنایع،مهندسی عمران،مهندسی پزشکی،ریاضیات و فیزیک محض،مهندسی مواد،مهندسی پلیمرو...

انتخاب رشته علوم انسانی 97

در رشته انسانی کنکور سراسری 97 تعداد 204هزار و 936 نفر شرکت کرده اند که تعداد بالایی است. رشته های علوم انسانی اغلب به صورت مشترک بین رشته های ریاضی و تجربی قرار دارد؛ در ادامه مهمترین آنها را نام مشاهده می کنید. در واقع برای انتخاب رشته کنکور انسانی 97 مهمترین و پر طرفدارترین رشته های علوم انسانی را می توان به شرح زیر نام برد:

حقوق،معرف اسلامی،جامعه شناسی، رواتنشناسی،مدیریت مالی،مدیریت بازرگانی،فلسفه،مدیریت،علوم اقتصادی،زبان و ادبیات فارسی و...

انتخاب رشته کنکور هنر 97

تعداد داوطلبان رشته هنر کنکور سراسری 97، 12هزار و 249 نفر بوده است. از رشته های مهم و پر طرفدار هنر برای انتخاب رشته کنکور هنر 97 می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هنر های تجسمی، سینما،طراحی صنعتی، بازیگری-گارگردانی،طراحی لباسف انیمیشن، نقاشی، موسیقی،عروسک گردانی و...ا

انتخاب رشته کنکور زبان 97

تعداد متقاضیان این رشته در کنکور سراسری 97، 7هزار و 534 نفر بوده.از رشته های پر طرفدار گروه زبان برای انتخاب رشته کنکور زبان 97 می توان موارد زیر را نام برد:

آموزش زبان انگلیسی، زبان چینی، زبان آلمانی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، زبان و ادبیات اسپانیایی و... برای ثبت نام بدون کنکور رشته های مذکور می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید.

 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای دریافت راهنمایی های بیشتر در باب موضوع نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97، انتخاب رشته بدون کنکور مهرماه 97، تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور، می توانید از تجارب مشاورین درخت دانش با کمترین هزینه، بهره لازم را ببرید. برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد را شماره گیری نمایید. موفقیت شما افتخار ماست.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰



نرم افزار انتخاب رشته سراسری

همان طور که اطلاع دارید انتخاب رشته سراسری 97 از نیمه دوم مرداد ماه 97 ( بنا به اخبار سایت سازمان سنجش ) به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید. افراد در این مدت با استرس پس از آزمون مواجه خواهند شد که این استرس در ابعاد و اندازه های متوسط کاملا طبیعی می باشد. در این راستا سایت های زیادی از جمله کانون فرهنگی آموزش قلم چی، هیوا گروپ، گزینه دو و .... به ساختن اپلیکیشن و برنامه انتخاب رشته کنکور 97 پرداخته اند. نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 با توجه به اطلاعات و داده های  پذیرفته شدگان کنکور سالهای قبل، به تخمین قبولی رشته های موردنظر می پردازد و همچنین در طرف دیگر نرم افزارهای موسساتی مانند کانون و سه گام و ... برخلاف بقیه ی سایت ها و موسسات با انتخاب کدرشته های مورد نظر، تخمین قبولی در دانشگاه های پیام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی، پردیس های خودگردان و .... را انجام می دهد.

ویژگی های نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری:

  • آنلاین بودن آن
  • تخمین قبولی در واحد های دانشگاهی مورد نظر با توجه به مناطق، سهمیه ها و بومی سازی در انتخاب رشته کنکور سراسری 96
  • آنالیز تمامی انتخابهای موجود در دفترچه از ابتدا تا انتها
  • مشخص کردن توضیحات منحصربفرد هر کدرشته
  • به روز رسانی کدرشته ها براساس دفترچه جدید سازمان سنجش
  • آنالیز شانس قبولی در 4 سطح منطقی، پراحتمال، خوشبینانه، کم احتمال
  • انتخاب 150 تایی از بین انتخابها و مبتنی بر احتمال قبولی
  • نمایش اولویت بندی عمومی داوطلبان در سالهای گذشته
  • آنالیز پیشرفته برای اولویت بندی اختصاصی
  • ارائه فایل پی دی اف و اکسل از انتخابها
  • بازگشت چندین باره به سیستم برای تغییرات خاص در بعضی انتخابها و آنالیز آنها.

انتخاب رشته آزمون سراسری با تخمین قبولی در دانشگاه آزاد و رشته مورد نظر

در نرم افزارهای انتخاب رشته معمولا با توجه به قبولی کنکور دسته بندی های شانسی انجام می شود که یک سری از دسته بندی ها شامل چهار دسته پراحتمال، خوشبینانه، منطقی و کم احتمال قرار گرفته است. البته شایان ذکر است که نرم افزار انتخاب رشته باید به عنوان ابزاری برای کسب آگاهی بیشتر برای انجام انتخاب رشته 97 توسط داوطلب و مشاور مورد استفاده قرار گیرد نه به عنوان نتیجه ای قاطعانه از محاسباتی دقیق که توسط کامپیوتر صورت گرفته است.

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

یک مشاور با در نظر گرفتن شرایط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز کنکور 97، پر درآمدترین رشته و بازار کار، علاقه، تراز آخرین نفر قبولی کنکور 96، مسافت و سطح علمی دانشگاهها و بسیاری از فاکتورهای دیگر می تواند انتخاب رشته ای را انجام دهد که نرم افزار انتخاب رشته تنها یکی از فاکتورها را دارا می باشد.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

برای مشاوره تخصصی کنکور سراسری 97 بر اساس رشته ها و زیر گروهها بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۷

انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته سراسری درخت دانش

قطعه آخر پازل کنکور سراسری 97 که همان انتخاب رشته آزمون سراسری 97 می باشد را امیدوارم با نهایت تامل، تفکر، مشورت، راهنمایی از دیگران، به انجام برسانید. درخت دانش در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 با مشاوران مجرب و همچنین کارشناسان روان شناس در خدمت دوستان عزیز می باشند. مشاوره تحصیلی درخت دانش با طراحی الگوریتم مناسب، کم خطا و پر بازده با استفاده از تجارب مشاوران و بهره گیری از نتایج آنالیزشده نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشجو را به پاسخی مطلوب برای فرایند انتخاب رشته راهنمایی می کند. برای تماس با واحد مشاوره تحصیلی درخت دانش در باب موضوعات مختلف کنکور سراسری 97 می توانید با شماره گیری 9099072943 تماس، ویا به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه کرده و جواب سوالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

 

دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور سراسری 97

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تمدید مهلت زمان اعلام سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی و مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون‌ سراسری‌ سال 1397

برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی پیرواطلاعیه های مورخ 27/3/97و16/4/97بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده درآزمون سراسری سال 1397که دانش آموز دوره پیش دانشگاهی سال جاری بوده ودرخردادماه سال 1397موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده اند می رساندبه منظوررفاه حال آن دسته ازداوطلبانی که تا این تاریخ 20/4/97 برای اعلام کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خوداقدامی نکرده اندترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا تاریخ 23/4/97 به سایت این سازمان مراجعه نمایند.

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری 97

دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی سال جاری لازم است پس از دریافت کد سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی از سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری مربوط به وزارت آموزش وپرورش که سایت http://dipcode.medu. ir وثبت آن درسایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده سوابق تحصیلی خوداقدام نمایند.

بدیهی است منحصرا سوابق تحصیلی داوطلبانی که ازطریق وزارت آموزش وپرورش وحداکثرتاتاریخ 1/5/97 به این سازمان واصل گردداعمال خواهدشد.

عدم اعلام کدسوابق تحصیلی پیش دانشگاهی توسط داوطلبان فوق درسایت سازمان سنجش دراین بازه زمانی موجب عدم اعمال سوابق فوق درنمره کل نهایی آنان خواهدشد.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

نحوه انتخاب رشته کنکور 97

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 97

نرم افزار انتخاب رشته کنکور 97

مشاوره انتخاب رشته درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات کامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار کار و آینده شغلی هر رشته ، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 97، مشاوره انتخاب رشته تجربی 97، مشاوره انتخاب رشته انسانی 97، مشاوره انتخاب رشته هنر 97، مشاوره انتخاب رشته زبان 97، و همچنین بهترین انتخابها متناسب با تراز کسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما کنکوری های گرامی است.

تا موفقیت و رسیدن به رشته دلخواه خود همراهتان هستیم.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

 

انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

متقاضیان این گروه آزمایشی در چند سال اخیر کاهش یافته اند و بیش تر توجه ها به سمت رشته هایی چون گروه آزمایشی تجربی متمایل شده است اما کماکان افراد زیادی برای دستیابی به پرطرفدارترین رشته های این گروه آزمایشی که حقوق , روانشناسی و حسابداری هستند در دانشگاه های معتبر دولتی , با یکدیگر رقابت می کنند .

ما در این مقاله سعی کرده ایم اطلاعاتی از قبیل نحوه انتخاب رشته , تاثیر سهمیه در انتخاب رشته و کارنامه داوطلب در کنکور سراسری علوم انسانی را برای داوطلبان این رشته شرح دهیم .

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

برای برخی داوطلبان اهمیت دانشگاهی که قرار است در آن تحصیل کنند بیش تر است و برخی ها هم رشته تحصیلی برایشان مهم است , دانش آموزان بر اساس کارنامه و نتیجه ی اولیه ای که کسب کردند می توانند در یکی از رشته های این گروه آزمایشی به تحصیل بپردازند با توجه به اینکه در چند سال اخیر امکان ادامه تحصیل در دانشگاه ها بدون آزمون سراسری هم فراهم شده است می توان گفت که تمامی داوطلبان و دانش آموزان قادر به تحصیل در دانشگاه های علوم انسانی هستند.

در نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 به نکات زیادی باید توجه نمود پیشنهاد می کنیم که پست مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطالعه نمایید.

. سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

برای برخی از دانش آموزان گروه های آزمایشی سهمیه هایی در نظر گرفته شده است . سهمیه های خانواده شهدا , سهمیه ایثارگران و آزادگان , سهمیه جانبازان و سهمیه مناطق .

سهمیه مناطق با توجه به نوع منطقه یک , دو یا سه بودن به دانش آموزان تعلق می گیرد . برای اطلاعات کامل در این زمینه می توانید به دفترچه انتخاب رشته علوم انسانی 97 مراجعه فرمایید .

کارنامه داوطلب رشته کنکور سراسری علوم انسانی

کارنامه هایی برای تمامی افرادی که در آزمون سراسری شرکت کرده اند صادر می شود , در این کارنامه اطلاعاتی چون نمرات و درصدهای هر درس , رتبه کل داوطلب , تراز داوطلب , سهمیه و .. درج شده است . انتخاب رشته آزمون سراسری باید منطبق و متناسب با این کارنامه صورت گیرد .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

دانلود دفرچه کنکور سراسری 97

نحوه انتخاب رشته کنکور 97

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی 97

 

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰


نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷

نرم افزار انتخاب رشته

در پست های پیشین به صورت اجمالی با (نرم افزار انتخاب رشته) آشنا شدید و در این پست قصد داریم نگاهی عمیق تر به این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 بیاندازیم و آن را تحلیل کنیم.

مطمئنا ذهن داوطلبان درگیر سوال های بسیاری در این  باب(نرم افزار انتخاب رشته کنکور) می شود که قصد داریم به تحلیل انها بپردازیم.

سوال هایی نظیر:

نرم افزار چیست؟

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97 چیست؟

نرم افزار انتخاب رشته چگونه کار می کند؟

نقاط ضعف یک نرم افزار انتخاب رشته چیست؟

کدام یک از نرم افزارهای موجود کاربردی تر هستن؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)

آیا برای یک انتخاب رشته درست استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ضروری است؟

ملاک انتخاب و پیشنهاد رشته های معرفی شده توسط نرم افزار انتخاب رشته چه مواردی است؟

آیا ترندهای هرسال برای انتخاب رشته توسط این نرم افزار ها رعایت میشود؟

تفاوت انتخاب رشته ی سال 97 با سال های پیش و تاثیر آن در اعتبار نرم افزارهای انتخاب رشته چیست؟(شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷)

تعریف نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 97

لازم است در ابتدا تعریفی جامع از واژه نرم افزار ارائه دهیم. "نرم افزار، مجموعه ای از برنامه های رایانه ای، رویه ها و مستندات است که انجام کارهای مختلف بر روی یک سیستم رایانه ای را بر عهده دارد. در دانش رایانه و مهندسی نرمافزار تمام اطلاعات فراوری شده بوسیله سیستم کامپیوتر، برنامهها و داده ها را نرم افزار می نامند."

با استفاده از اطلاعات پذیرفته شدگان  کنکور (مثل رتبه، درصد، شهر محل پذیرش و...) در سال های پیشین تعدادی از موسسات طی چند سال اخیر دست به ابتکار جالبی زده اند به این صورت که شما رتبه ی کنکور 97 خود را در این نرم افزار وارد میکنید و این سیستم افرادی که رتبه یی شبیه به شما داشته اند و در هر رشته محل پذیرفته شده اند را لیست کرده و به شما نشان می دهد.

تاثیر علاقه در انتخاب رشته کنکور سراسری 97

متاسفانه نرم افزار انتخاب رشته علایق شما را در نظر نمی گیرد، و از اعمال ملاک های شخصی شما برای انتخاب یک رشته و دانشگاه  مناسب عاجز است به عنوان مثال جدا از علاقه شما که مهم ترن عامل می باشد ملاک های دیگری هم در انتخاب حائز اهمیت است، که اگر امروز آنها را نادیده بگیرد برای چند سال آینده تحصیلی باید با آنها دست و پنجه نرم کنید مثلا مسافت یک دانشگاه تا شهر محل سکونت شما، اینکه یک دانشگاه خدماتی از قبیل خوابگاه های دولتی ارائه می دهد یا نه. اینکه اساتید بهتر و قوی تر در هر رشته در کدام دانشگاه مشغول به تدریس و فعالیت هستند و...

اما تنها لطفی که نرم افزار انتخاب رشته در حق شما میکند این است که یک برشی از تعدادی پذیرفته شدگان سال های قبل را با ذکر تمامی رشته های مختلف که شاید درصد زیادی از آنها هم مدنظر شما نباشد را به شما نشان می دهد.

عامل مهم دیگری که نباید از آن چشم پوشی کرد این است که هرسال یک سری رشته های خاص ترند میشوند که تعداد زیادی از داوطلبان قصد تحصیل در آنها را دارند و در نتیجه حجوم علایق به این رشته ها زیاد می شود و این رشته ها با توجه به نیاز جامعه وجهه اجتماعی که دارند یا زیر ساخت هایی که برای آینده شغلی خوبی در آن رشته ایجاد میشود و دیگر عوامل بورس میشوند و باید دانست که ترندها در سال های مختلف متفاوت هستند.

کاربرد نرم افزار انتخاب رشته در کنکور 97

خوبی استفاده از آن این است که به طور تقریبی می توانید از وضعیت پذیرش در سالهای گذشته مطلع شوید. اما ایراد بزرگی که در همین زمینه وجود دارد این است که انتخاب رشته های این نرم افزارها براساس رتبه ی داوطلب می باشد اما در اصل، پذیرش از سوی سازمان سنجش از طریق نمرات تراز داوطلبان صورت می گیرد و این میتواند اعتبار و پایایی این نرم افزار های انتخاب رشته را زیر سوال ببرد.

به عنوان مثال فرض کنید کنکور پارسال از سطح سوالات راحت تری برخوردار بوده و سوالات کنکور امسال دشواری بیشتری داشته،  لذا تراز داوطلبان در سال گذشته از امسال  بالاتر می باشد و در نتیجه مثلا رتبه 1000 امسال با رتبه 1000 پارسال از تراز متفاوت و به دنبال آن شانس قبولی متفاوتی برخوردار است. حالا به همین نقطعه ضعف تغییر کردن ظرفیت های هر سال مخصوصا در رشته  های پرمخاطب را هم اضافه کنید.

بررسی نرم افزار انتخاب رشته از نگاه دیگر

و اما وجود یک تفاوت در کنکور امسال با پارسال میزان کاربردی بودن نرم افزار انتخاب رشته را برای داوطلبان امسال کمرنگ تر میکند! و آن این است که در کنکور امسال برخلاف سال های قبل تنها یک دفترچه برای هر دو گروه دولتی و آزاد ارائه شد اما تمام داده ها و اطلاعت این نرم افزار بر اساس کنکور سال های گذشته می باشد که آزمون آزادو سراسری جدا برگذار میشدند و در نتیجه تراز ها و رتبه های متفاوتی را هم دارا بودند.

از دیگر ضعف های نرم افزار انتخاب رشته می توان به این مورد اشاره کرد که هر ساله تعدادی از رشته ها یا حذف می شوند یا تعدادی رشته در بعضی دانشگاه ها اضافه می شوندو یا ظرفیت ها تغییر می کند و این موارد اصلا در نرم افزارهای انتخاب رشته لحاظ نخواهد شد.

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

یک مشاور با در نظر گرفتن شرایط مخصوص داوطلب، استعداد، تراز کنکور 97، پر درآمدترین رشته و بازار کار، علاقه، تراز آخرین نفر قبولی کنکور 96، مسافت و سطح علمی دانشگاهها و بسیاری از فاکتورهای دیگر می تواند انتخاب رشته ای را انجام دهد که نرم افزار انتخاب رشته تنها یکی از فاکتورها را دارا می باشد.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

برای مشاوره تخصصی رشته ها و زیر گروهها بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۷

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری درخت دانش

در آخر این نکته را نیز باید گوشزد کرد که شما به عنوان یک شرکت کننده در کنکور که حدود یک سال از مهم ترن سال های زندگی خود را وقف درس کردید و انرژی و هزینه در این راه گذاشتید تا چه اندازه ورود به رشته، دانشگاه و شهر خاصی می تواند در سرنوشت و آینده شما تاثیر بگذارد؟ و تا چه اندازه با دید باز به این راه قدم می گذارید؟ مطمئنا خیلی زیاد...

پس هرگز این نکته را فراموش نکنید که به نرم افزار انتخاب رشته اطمینان صرف نداشته باشید! بلکه به آن به عنوان یک گزینه در کنار باقی موارد کاراتر و اطمینانی تر موجود نگاه کنید. در این راه  برای انتخاب رشته و انتخاب مسیر و سرنوشت شما مشاورین زبده درخت دانش همواره آماده ی خدمات رسانی به هم وطنان عزیز هستند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش برای پیشبرد اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود در راستای رسیدن به موفقیت های شما عزیزان، با تلاش های شبانه روزی خود در باب موضوع مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری، با مشاوران مجرب خود در خدمت شما دوستان عزیز خواهد بود.

برای ارتباط با واحد مشاوره تحصیلی درخت دانش با شماره گیری(تلفن ثابت بدون کدگیری) 9099072943 می توانید تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

 

انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی

هرساله تعداد زیادی داوطلب در گروه های آزمایشی مختلفی با هم رقابت می کنند , رشته های کنکور سراسری ریاضی پس از تجربی پرطرفدارترین گروه آزمایشی در کنکور های سراسری هستند . به هنگام برگزاری آزمون داوطلبان و دانش آموزان این رشته باید آمادگی کافی را داشته باشند چرا که تعداد کثیری از داوطلبان با اختلاف اندکی در رتبه به رقابت با یکدیگر می پردازند .

گروه آزمایشی ریاضی نیز می توانند مانند سایر گروه های آزمایشی در دوره های روزانه , شبانه یا نوبت دوم , نیمه حضوری و صرفا با سوابق تحصیلی پذیرفته شوند . در اینجا به شرح شرایط و ویژگی های دو دوره ی روزانه و شبانه خواهیم پرداخت .

روزانه

مدارک کسب شده از این دانشگاه ها اعتبار بالایی در میان سایر دانشگاه ها دارد و افراد فارغ التحصیل از دانشگاه های روزانه به شرط داشتن مهارت کافی زودتر در بازار کار جذب می شوند .

پس از اتمام دوره ی تحصیلی در دانشگاه روزانه فارغ التحصیل نسبت به تحصیل دوره رایگان تعهد خدمت در کشور را دارد و تا پایان این دوره حق خروج از کشور را نداشته مگر اینکه هزینه آن را بپردازد .

دانشگاه های دولتی روزانه هیچ وجهی بابت تحصیل از دانشجویان خود دریافت نمی کند و هزینه های جاری مانند خوابگاه و غذای دانشجویی هم بسیار اندک و ارزان است که پس از اتمام دانشگاه به صورت اقساطی و یا یکجا از دانشجو دریافت می گردد .

• شبانه

دانشگاه های شبانه یا نوبت دوم همان مدارک دوره روزانه را به فارغ التحصیلان خود می دهد چرا که کیفیت تحصیل در این دانشگاه ها مانند دوره های روزانه است اما در این دوره از دانشجو شهریه اخذ می گردد و میزان آن هم به سطح علمی دانشگاه بستگی دارد , دانشگاه های خوب مبلغ بیش تری از دانشجویان اخذ می کنند .

دیگر تفاوت این دوره با دوره ی روزانه عدم تعهد خدمت است چرا که دانشجو تمام هزینه های تحصیل خود را پرداخت می نماید , مدرک اتمام دانشگاه پس از فارغ التحصیلی به فرد داده می شود و اجباری برای ماندن در کشور وجود نخواهد داشت .

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97

سامانه انتخاب رشته مجازی

 دفترچه کنکور سراسری 97

لیست رشته های بدون ککور دانشگاه آزاد 97

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

 

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی

پارمترهای زیادی در انتخاب رشته ی کنکور سراسری تاثیر گذار است که داوطلب باید همه ی این موارد را در نظر بگیرد و با اطلاعات و آگاهی کافی انتخاب رشته کند .

یکی از این پارامترها رشته تحصیلی داوطلب در دوران دبیرستان است , اینکه فرد در چه گروه آزمایشی شرکت کرده اهمیت ویژه ای دارد . همانطور که می دانید رشته تجربه پرطرفدارترین رشته در کنکور سراسری است , همه ساله حدود 500 هزار داوطلب در این گروه آزمایشی شرکت می کنند به همین دلیل قبولی در این رشته کار راحتی نیست .

انتخاب رشته آزمون سراسری با توجه به کارنامه اولیه که رتبه ی کل , تراز و سهمیه داوطلب در آن درج شده است صورت می پذیرد .

رشته های بخصوصی در گروه آزمایشی تجربی وجود دارد که پرطرفدارتر است و تاکید داوطلبان بر روی قبولی در این رشته هاست . رشته های پزشکی , دندانپزشکی , داروسازی , فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی در صدر آن ها هستند و همین هم قبولی در این رشته ها را سخت و دشوار نموده است .

به هنگام انتخاب رشته داوطلبان گروه آزمایشی تجربی فارغ از رتبه و ترازی که دارند رشته های مورد علاقه خود را لیست کنند و بر اساس اولویت هایی که دارند آن ها رتبه بندی نمایند .

پس از آن می توانند به تحقیق و پرس و جو در مورد بازار کار هریک از رشته ها بپردازند و رشته ای دقیقا مطابق با علاقه و توانایی شان انتخاب کنند و در اولویت های خود قرار دهند .

کارنامه انتخاب رشته تجربی

کارنامه و نتایج اولیه که منتشر شد داوطلبان به مدت دو هفته وقت دارند تا به انتخاب رشته بپردازند , اطلاعات مهمی چون وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه ها , سهمیه , رتبه داوطلب , استان بومی و .. که در کارنامه گنجانده شده است برای انتخاب رشته بسیار کاربردی هستند و امکان قبولی در رشته ها بر اساس همین اطلاعات تعیین می گردد .

در نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 به نکات زیادی باید توجه نمود پیشنهاد می کنیم که پست مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطالعه نمایید.

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات سایت جامع درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی سال 97

انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری سال

انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با ارائه اطلاعات کامل درباره هر رشته و هر دانشگاه و بازار کار و آینده شغلی هر رشته (مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 97)و همچنین بهترین انتخابها متناسب با تراز کسب شده هر فرد با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در طول 24 ساعته شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی به شما کنکوریهای گرامی است.


راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

 

 

تراز قبولی  رشته پرستاری کنکور سراسری 97

 

  • تراز قبولی اصفهان ؟
  • تراز قبولی تهران ؟
  • ترازقبولی مشهد؟
  •   ترازقبولی خرم آباد؟
  •   ترازقبولی اراک؟
  • ترازقبولی ورامین؟
  • ترازقبولی واحدسبزوار؟
  • و ...  ؟؟؟؟

 

 

معرفی رشته پرستاری

قبل ازاینکه پاسخ سوالات بالارا بدهیم توضیحی مختصردررابطه با رشته پرستاری خواهیم داد، رشته پرستاری ازلحاظ لغوی به معنای مراقبت کردن ازبیماراست .

درحال حاضر پرستاری به عنوان یک رشته علمی شناخته شده است و متخصص رشته پرستاری باید علوم بسیاری را فرا بگیرد و کاربرد آن ها را درارتباط با مریض بیاموزد.

درواقع می توان گفت یک پرستار به  نوعی نقش درمانی و نقش هماهنگ کننده و نقش مراقبت کننده و نقش حفاظتی را برای بیمار دارد.

یک پرستار می توان مرتبط با رشته پرستاری نیز وارد بازار کاری شود، پرستاری از جمله رشته هایی است که از بازار کاری خوبی  برخوردار است، درواقع یک پرستار می تواند در درمانگاه ها و بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی و یادر صنعت برای مراقبت از سلامت و بهداشت کارکنان صنایع مختلف در سازمان تربیت بدنی و مراکز ورزشی به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم مراقبت پزشکی درآموزش و پرورش فعالیت کند.

 

 

تراز قبولی آخرین نفر قبولی در رشته پرستاری

اگر بخواهیم تراز قبولی پرستاری مشهد در سال 95 و 96 را با هم مقایسه ای داشته باشیم می بینیم که تراز نمره قبولی مشهد در سال 95 تراز 7751 می باشد درحالیکه درسال 96 تراز قبولی پرستاری درحالت خوش بینانه ترازی بین 7869 تا 7944 بود.

که از مقایسه این دو تراز می توان دریافت که درسال 96 تراز نمره قبولی برای پرستاری مشهد افزایش داشته است که این آمار نشان می دهدتعداد متقاضیان درسال 96 افزایش پیداکرده است که البته هرساله شاهد افزایش تعداد متقاضیان می باشیم.

ولی دررابطه با رتبه پرستاری دانشگاه های سراسری میتوان گفت رتبه کشوری پرستاری درمنطقه 1 برابر با 8982 گزارش شده است و در دانشگاه های سراسری مشهد داوطلبان در منطقه 2 با رتبه کشوری 17604 توانستند رشته پرستاری قبول شوند.

 

 

مشاوره انتخاب رشته پرستاری کنکور سراسری 97

داوطلبان کنکورمی توانند جهت دریافت اطلاعات کامل درباره ترازنمره قبولی و رتبه کسب شده پرستاری هم برای کنکورسراسری وهم دانشگاه آزاد باشماره 9099072943 بدون کدگیری ازطریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب وبا تجربه درخت دانش تماس گرفته و آینده تحصیلی وشغلی خود را با راهنمایی های مشاوران درخت دانش هموار سازند.

 

رشته پرستاری بدون کنکور سراسری 97

هرساله تعداد زیادی از داوطلبان، متقاضی شرکت در پرستاری بدون کنکور می شوند و قصد تحصیل در این رشته را دارند؛ اما بهتر است ابتدا این رشته را برای شما معرفی کنیم و شما را بهتر با آن آشنا سازیم.

مراکز بهداشتی و درمانی اغلب محیط کار پرستاران است؛ پرستاران در کنار بیماران عفونی، بیماران واگیر دار، بیماران صعب العلاج و یا بیمارانی که ممکن است دچار قطع عضو شده باشند و تنها عشق و علاقه و انسانیت است که شما را در این شغل قرار می دهد.

شرایط ثبت نام رشته پرستاری بدون کنکور

اگر تصمیم قطعی برای شرکت در رشته را دارید و می خواهید بدون کنکور وارد دانشگاه شوید باید این نکته را بدانید که در کشورما ورود به رشته پرستاری بدون کنکور ممکن نمی باشد، مگر اینکه در دانشگاه های بین المللی این رشته را قرار دهند ویا در دانشگاه های خارج از کشور ادامه تحصیل بدهید؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در خارج کشور و نحوه و شرایط بدون کنکور رشته پرستاری و پیراپزشکی در ایران آن می توانید با مشاورین مجرب تحصیلی به شماره 9099072943 تماس حاصل فرمایید و بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

 

کارگردانی بدون کنکور

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

درخت دانش

 حسابداری بدون کنکور

رشته های بدون کنکور تهران شمال

پرستاری بدون کنکور

بازارکار رشته پرستاری بدون کنکور

هرساله تعداد افراد زیادی در رشته پرستاری فارغ التحصیل می شوند، اما برخلاف آن مراکز درمانی گنجایش پذیرش این تعداد داوطلب را ندارد؛ متاسفانه بازار کار رشته پرستاری در ایران در حال حاضر مناسب نمی باشد و امید بهبود این وضعیت را می توان انتظار داشت.

شهریه رشته پرستاری دانشگاه آزاد

طی سالیان گذشته شهریه  دانشگاه آزاد برای رشته پرستاری به طور میانگین چهار و نیم ملیون تومان به بالا بوده و با توجه به واحد های عملی این مبلغ تغییر خواهد کرد.

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی، انتخاب رشته، اطلاع از شرایط تحصیل در خارج از کشور، رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور می توانید با مشامورین مجرب درخت دانش تماس حاصل نمایید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

 

 

 

  • ronia hosaini