مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول 97


دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری ، هر ساله به صورت بدون کنکور نیز دانشجو پذیرش می کند پذیرش دانشجوی بدون کنکور تنها از طریق ثبت نام اینترنتی و بدون توجه به معدل صورت می گیرد. در این جا دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره های کاردانی ودفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی سال 97 در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

دوره کارشناسی بدون کنکوردانشگاه آزاد برای برخی از رشته ها دانشجو می پذیرد این دوره به دو دوره پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شود که هر کدام از این دوره ها شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند.


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته مهر 97


درباره مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر 97 ابتدا باید به این نکته توجه نمود که این ثبت نام به دو دوره کارشناسی پیوسته و نا پیوسته تقسیم می شوند. منظور از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همان لیسانس پیوسته می باشد در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته داشگاه آزاد کسانی می توانند شرکت کنند که دارای پیش دانشگاهی نظری بوده باشند یعنی برای ثبت نام بدون کنکورکارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد باید در یکی از رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی و یا هنر مدرک پیش دانشگاهی را دریافت کرده باشید. البته کسانی که دیپلم خود را درهنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش دریافت کرده اند نیز با دریافت مدرک پیش دانشگاهی یا با یک مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد ثبت نام کنند.


نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 97 برای کارشناسی پیوسته


نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 97 کافیست در مهلت تعیین شده داوطلبان باید اطلاعات ثبت نامی را وارد سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بکنند و پس از پایان مراحل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 97، رسید ثبت نام را از سیستم دریافت و چاپ کنند و اینکه بالاخره در زمان اعلام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شده از طرف دانشگاه ، با به همراه داشتن مدارک لازم برای شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد ، ثبت نام خود را نهایی کنند.


دوره کارشناسی پیوسته


دانش آموزانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند می توانند در دوره کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند و پس از گذراندن واحدهای دوره کارشناسی مدرک لیسانس خود را دریافت نمایند.


دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته سال 97


مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش


برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 می توانید بر روی لینک رشته های دانشگاه مورد نظر کلیک نمایید.


دوستان عزیزی که متقاضی ثبت نام برای رشته های بدون کنکور 97 می باشند برای اطلاع از رشته های بدون کنکور واحدهای دانشگاهی تهران می توانند به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مراجعه کنید یا با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.



 


  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰


دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 97


دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری ، هر ساله به صورت بدون کنکور نیز دانشجو پذیرش می کند پذیرش دانشجوی بدون کنکور تنها از طریق ثبت نام اینترنتی و بدون توجه به معدل صورت می گیرد. در این جا دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 97 در دوره های کاردانی ودفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.

دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکوردانشگاه آزاد مهر ماه برای برخی از رشته ها دانشجو می پذیرد این دوره به دو دوره پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شود که هر کدام از این دوره ها شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و ویژگی های خاص خود را دارند.


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر ماه 97


منظور ازنحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد مهر 97 همان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه ازاد می باشد.در شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد هیچ محدودیتی از نظر رشته های دوره کاردانی ندارد و متقاضیان می توانند تنها با داشتن یک مدرک کاردانی بدون توجه به اینکه در چه رشته ای باشد ، درمهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ماه شرکت کنید.


نحوه ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد برای کارشناسی ناپیوسته 97-98


مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 97-98 نیز مانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. برای این کار کافیست یک کارت اعتباری خریداری کرده و اطلاعات خود به همراه رشته محل انتخابی را وارد سامانه ثبت نام کنند و در پایان کار رسید ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دریافت کرده و منتظرزمان اعلام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد توسط دانشگاه بمانند.


دوره کارشناسی ناپیوسته 97


دوره کارشناسی ناپیوسته برای آن دسته از داوطلبانی است که دارای مدرک کاردانی می باشند و قصد ادامه تحصیل دارند. داوطلبان می توانند با ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته در رشته خود و در دانشگاه مورد علاقع نسبت به ادامه تحصیل خود اقدام نمایند.


دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته مهر ماه 97



مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش


برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 می توانید بر روی لینک رشته های دانشگاه مورد نظر کلیک نمایید.


دوستان عزیزی که متقاضی ثبت نام برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مهر ماه 97 می باشند برای اطلاع از رشته های بدون کنکور واحدهای دانشگاهی تهران می توانند بر روی لینک رشته های بدون کنکور دانشگاه مورد نظر کلیک بفرمایند.و یا با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.


رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران




 


  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰



شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97

 معمولا هر سال بعد از تعطیلات عید و از تاریخ 28 فروردین آغاز و تا 5 اردیبهشت ادامه خواهد شد. ثبت نام آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میشد اما سال تحصیلی 97-98 فقط در یک مقطع و در پایه نهم به دهم انجام خواهد شد.


آزمون تیزهوشان 97-98 در پایه ششم به هفتم برای سال تحصیلی 97-98 حذف خواهد شد و همچنین ثبت نام مدارس نمونه با تیزهوشان تجمیع شده است.


برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

برنامه ریزی مناسب برای قبولی در ازمون تیزهوشان نهم

نحوه تست زنی در آزمون تیزهوشان

شرایط ثبت نام ازمون تیزهوشان 97

در شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان داریم بر طبق اعلام قبلی و برنامه ریزی صورت گرفته، درخت دانش به اطلاع تمام داوطلبین آزمون استعدادهای درخشان می رساند از طریق سایت azmoon.meddu.ir در بازه زمانی ذکر شده فقط ورود داوطلبین به سیستم جهت پرداخت هزینه می باشد و هیچگونه تغییراتی اعمال نخواهد شد. هر داوطلبی که موفق به پرداخت هزینه ثبت نام نشود، کارت ورود به جلسه آزمون برای آنها صادر نخواهد شد.

سوالات و منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 استعدادهای درخشان تیزهوشان نهم به دهم سال شامل دو بخش سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است. سوالات استعداد تحلیلی به منظور ارزیابی قدرت تحلیلی دانش آموز است و کلا این 15 سوال از منابعی خارج از کتب درسی طرح می شوندو کلا این 15 سوال 20 درصد نمره آزمون را شامل می شود. زمان پاسخگویی به پانزده سوال پانزده دقیقه است.

 

سوالات استعداد تحصیلی(سوالات و منابع آزمون تیزهوشان)

سوالات استعداد تحصیلی شامل 75 سوال راجع به کتب درسی است و کلا 80 درصد نمره کل آزمون را شامل می شود این 75 سوال شامل:

قرآن و معارف اسلامی یا آموزش قرآن و پیام های آسمان 8 سوال، زبان و ادبیات فارسی15 سوال، مطالعات اجتماعی که شامل اتماعی و تاریخ و جغرافیاست 15 سوال، علوم تجربی 17 سوال، ریاضی 20 سوال است زمان پاسخگویی به این سوالات 75 سوال ، 85 دیقه است یعنی هر سوال زمانی بیشتر از یک دقیقه تقریبا 68 ثانیه می باشد.

کلیه ان 75 سوال از کتب درسی پایه هفتم و پایه هشتم مطرح می شوند. در نهایت آنچه مهم است آزمون می باشد و نمره ای که از آزمون کسب می شود یعنی معدل تحصیلی دانش آموز در آن هیچ گونه تأثیری ندارد.

معرفی بهترین منابع برای کتاب ریاضی تیزهوشان

از آنجا که کتاب ریاضی تیزهوشان نهم به دهم بیشترین تعداد سوال را با ضریب 3 داراست، اهمیت بیشتری دارد. بعد از فهم تمام مطالب کتاب درسی و رفع اشکال می توان یکی از کتاب های خیلی سبز یا مبتکران و یا فارابی را تهیه  و در مرحله سوم ازکتاب 1+31 استان تیزهوشان از چاپ انتشارات خوارزمی بهره ببرید ان کتاب 1+31 استان در بر گیرنده تمام سوالات تیزهوشان و نمونه دولتی سالهای گذشته است و تا اندازه ای می توان برای مرحله اولیه جمع بندی آن را پیشنهاد نمود. در مراحل پایانی بستگی به وضعیت پیشرفت تحصیلی و قدرت تست زنی داوطلب منابع دیگری را به هر داوطلب معرفی خواهیم کرد.

معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم کتاب علوم

بعد از کتاب ریاضی، علوم به دلیل داشتن 17 سوال و ضریب 2 از مهمترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. برای شروع بعد از مطالعه کامل کتاب درسی می توان از علوم تیزهوشان گل پلاس از انتشارات گل واژه استفاده کرد. در مرحله بعد کتاب خیلی سبز را به دلیل پاسخ تشریحی خوب و بیان مناسب معرفی می کنیم . در مرحله پایانی این کتاب باید قدرت تست زنی و وضعیت پیشرفت تحصیلی داوطلب را سنجید سپس بسته به تراز تحصیلی دانش آموز مراحل پایانی را با کمک مشاوران درخت دانش طی خواهید کرد.

معرفی بهترین منبع برای کتاب زبان و ادبیات فارسی تیزهوشان

کتاب زبان و ادبیات فارسی سومین کتاب مهم تیزهوشان نهم به دهم می باشد که با ضریب 2 و تعداد 15 سوال در آزمون تیزهوشان تأثیر گذار است. بعد از فهم کامل کتاب درسی در ابتدا کتاب مبتکران یا قلمچی بسته به سلیقه خود داوطلب پیشنهاد می شود و سپس برای مرحله جمع بندی از کتاب خیلی سبز بهره ببرید. در مراحل پایانی مانند دیگر کتابهای درسی با توجه به میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموز تیزهوش منابعی متفاوت و مفید برای آمادگی شرکت در آزمون معرفی می کنیم.

معرفی بهترین منبع برای کتابهای دیگر آزمون تیزهوشان(بهترین منابع برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم)

بقیه کتاب های موجود در آزمون از یک درجه اهمیت برخوردار بوده و بعد از فهم کامل کتاب درسی می توان از کتاب 1+31 استان انتشارات خوارزمی استفاده کرد. سپس دقیقا مانند کتاب های دیگر بعد از سنجش منابعی متفاوت بستگی به وضعیت داوطلب معرفی می کنیم.

مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان درخت دانش

قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی روزانه تیزهوشان نهم منظم دارید، و با توجه به رنج های سنی مختلف دانش آموزان برای شرکت در آزمون تیزهوشان به یک برنامه ریزی جامع و مناسب که شامل برنامه های روزانه ، هفتگی ، ماهیانه که منعطف با برنامه آزمون های آزمایشی است نیاز دارند که مشاورین درخت دانش با بررسی تمامی جوانب شما را در این امر راهنمایی مینمایند. برای یک برنامه ریزی منظم با مشاوران و کارشناسان درخت دانش و همچنین برای دریافت لیست مدارس پسرانه تیزهوشان تهران در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 9099072943 می باشد. ارزوی ما موفقت شما دوستان عزیز می باشد.

برای مطالعه پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

با چه نمره هایی در نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم


  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰



زمان دقیق ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 معمولا هر سال بعد از تعطیلات عید و از تاریخ 28 فروردین آغاز و تا 5 اردیبهشت ادامه خواهد شد. ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میشد اما سال تحصیلی 97-98 فقط در یک مقطع و در پایه نهم به دهم انجام خواهد شد.


آزمون تیزهوشان در پایه ششم به هفتم برای سال تحصیلی 97-98 حذف خواهد شد و همچنین ثبت نام مدارس نمونه با تیزهوشان تجمیع شده است.


برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

برنامه ریزی برای قبولی در ازمون تیزهوشان نهم

سوالات آزمون تیزهوشان 97-98


شرایط ثبت نام ازمون تیزهوشان 97

در شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان داریم بر طبق اعلام قبلی و برنامه ریزی صورت گرفته، درخت دانش به اطلاع تمام داوطلبین آزمون استعدادهای درخشان می رساند از طریق سایت azmoon.meddu.ir در بازه زمانی ذکر شده فقط ورود داوطلبین به سیستم جهت پرداخت هزینه می باشد و هیچگونه تغییراتی اعمال نخواهد شد. هر داوطلبی که موفق به پرداخت هزینه ثبت نام نشود، کارت ورود به جلسه آزمون برای آنها صادر نخواهد شد.

سوالات و منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 استعدادهای درخشان تیزهوشان نهم به دهم سال شامل دو بخش سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است. سوالات استعداد تحلیلی به منظور ارزیابی قدرت تحلیلی دانش آموز است و کلا این 15 سوال از منابعی خارج از کتب درسی طرح می شوندو کلا این 15 سوال 20 درصد نمره آزمون را شامل می شود. زمان پاسخگویی به پانزده سوال پانزده دقیقه است.

 

سوالات استعداد تحصیلی(سوالات و منابع آزمون تیزهوشان)

سوالات استعداد تحصیلی شامل 75 سوال راجع به کتب درسی است و کلا 80 درصد نمره کل آزمون را شامل می شود این 75 سوال شامل:

قرآن و معارف اسلامی یا آموزش قرآن و پیام های آسمان 8 سوال، زبان و ادبیات فارسی15 سوال، مطالعات اجتماعی که شامل اتماعی و تاریخ و جغرافیاست 15 سوال، علوم تجربی 17 سوال، ریاضی 20 سوال است زمان پاسخگویی به این سوالات 75 سوال ، 85 دیقه است یعنی هر سوال زمانی بیشتر از یک دقیقه تقریبا 68 ثانیه می باشد.

کلیه ان 75 سوال از کتب درسی پایه هفتم و پایه هشتم مطرح می شوند. در نهایت آنچه مهم است آزمون می باشد و نمره ای که از آزمون کسب می شود یعنی معدل تحصیلی دانش آموز در آن هیچ گونه تأثیری ندارد.

معرفی بهترین منابع برای کتاب ریاضی تیزهوشان

از آنجا که کتاب ریاضی تیزهوشان نهم به دهم بیشترین تعداد سوال را با ضریب 3 داراست، اهمیت بیشتری دارد. بعد از فهم تمام مطالب کتاب درسی و رفع اشکال می توان یکی از کتاب های خیلی سبز یا مبتکران و یا فارابی را تهیه  و در مرحله سوم ازکتاب 1+31 استان تیزهوشان از چاپ انتشارات خوارزمی بهره ببرید ان کتاب 1+31 استان در بر گیرنده تمام سوالات تیزهوشان و نمونه دولتی سالهای گذشته است و تا اندازه ای می توان برای مرحله اولیه جمع بندی آن را پیشنهاد نمود. در مراحل پایانی بستگی به وضعیت پیشرفت تحصیلی و قدرت تست زنی داوطلب منابع دیگری را به هر داوطلب معرفی خواهیم کرد.

معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم کتاب علوم

بعد از کتاب ریاضی، علوم به دلیل داشتن 17 سوال و ضریب 2 از مهمترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. برای شروع بعد از مطالعه کامل کتاب درسی می توان از علوم تیزهوشان گل پلاس از انتشارات گل واژه استفاده کرد. در مرحله بعد کتاب خیلی سبز را به دلیل پاسخ تشریحی خوب و بیان مناسب معرفی می کنیم . در مرحله پایانی این کتاب باید قدرت تست زنی و وضعیت پیشرفت تحصیلی داوطلب را سنجید سپس بسته به تراز تحصیلی دانش آموز مراحل پایانی را با کمک مشاوران درخت دانش طی خواهید کرد.

معرفی بهترین منبع برای کتاب زبان و ادبیات فارسی تیزهوشان

کتاب زبان و ادبیات فارسی سومین کتاب مهم تیزهوشان نهم به دهم می باشد که با ضریب 2 و تعداد 15 سوال در آزمون تیزهوشان تأثیر گذار است. بعد از فهم کامل کتاب درسی در ابتدا کتاب مبتکران یا قلمچی بسته به سلیقه خود داوطلب پیشنهاد می شود و سپس برای مرحله جمع بندی از کتاب خیلی سبز بهره ببرید. در مراحل پایانی مانند دیگر کتابهای درسی با توجه به میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموز تیزهوش منابعی متفاوت و مفید برای آمادگی شرکت در آزمون معرفی می کنیم.

معرفی بهترین منبع برای کتابهای دیگر آزمون تیزهوشان(معرفی منابع تیزهوشان نهم به دهم)

بقیه کتاب های موجود در آزمون از یک درجه اهمیت برخوردار بوده و بعد از فهم کامل کتاب درسی می توان از کتاب 1+31 استان انتشارات خوارزمی استفاده کرد. سپس دقیقا مانند کتاب های دیگر بعد از سنجش منابعی متفاوت بستگی به وضعیت داوطلب معرفی می کنیم.

مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان درخت دانش

قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی درسی تیزهوشان نهم منظم دارید، و با توجه به رنج های سنی مختلف دانش آموزان برای شرکت در آزمون تیزهوشان به یک برنامه ریزی جامع و مناسب که شامل برنامه های روزانه ، هفتگی ، ماهیانه که منعطف با برنامه آزمون های آزمایشی است نیاز دارند که مشاورین درخت دانش با بررسی تمامی جوانب شما را در این امر راهنمایی مینمایند. برای یک برنامه ریزی منظم با مشاوران و کارشناسان درخت دانش و همچنین برای دریافت لیست مدارس تیزهوشان 97 تهران در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 9099072943 می باشد. ارزوی ما موفقت شما دوستان عزیز می باشد.


  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 در چه مقطعی انجام می گیرد؟
شرایط ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97؟
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 از کی شروع خواهد شد؟
مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 چه می باشند؟
 معرفی رشته های بدون کنکور مهرماه 97 دانشگاه آزاد؟
 و …. در این مقاله سعی داریم تعدادی از سوالات متقاضیان و داوطلبان بدون کنکور 97 را برای دوستان عزیز پاسخ دهیم.
هر سال در دو دوره مهرماه و بهمن ماه 96 پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام می گیرد. در بهمن ماه سال 96 برای اولین بار پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی انجام گرفت،
 پذیرش در تمامی رشته ها غیر از رشته های پزشکی در دانشگاه های واحد آزاد انجام گرفت. سوابق تحصیلی به این معنی می باشد معمولا معدل کتبی دیپلم با معدل کتبی پی دانشگاهی برای افرادی که پیش دانشگاهی دارند را شامل می شود.
 رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 97
لیست رشته های که پپذیرش انجام می شود به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت و در این مقاله و یا در مقالات مربوطه منتشر خواهند شد اما طبق اطلاعات بدست آمده تمامی رشته های مهندسی شامل مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار کامپیوتر و …. پذیرش انجام خواهد شد. رشته های زیرگروه علوم انسانی رشته های که در دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار می گیرند برای زیرگروه علوم انسانی شامل مدیریت ها، حسابداری، حقوق، روانشناسی، تاریخ و …. پذیرش انجام خواهد شد. رشته های زیر گروه علوم تجربی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهرماه 97 شامل میکروبیولوژی، دامپزشکی، زیست شناسی، زمین شناسی، علوم مهندسی صنایع غذایی، شیمی کاربردی، تولید و ژنتیک گیاهی و ….. پذیرش انجام خواهد شد. پذیرش در رشته های هنر و زبان خارجه هم در مقطع کارشناسی انجام خواهد شد که شامل موسیقی، بازیگری، تئاتر، مترجمی زبان های خارجی که شامل روسی، انگلیسی، المان، چینی، و …. پذیرش انجام خواهد شد.
 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97
 ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 97 معمولا از مرداد به بعد آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد شد.
در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. برای عضویت از آخرین خبرهای تحصیلی می توانید در کانال تلگرام که در آخر صحفه درج شده است عضو شوید.
نکته قابل توجه: رشته های بدون کنکور پزشکی و دندان پزشکی و همچنین رشته های پیراپزشکی در داخل کشور پذیرش نخواهیم داشت و در صورت ارائه شدن اطلاعات جدید در باب موضوع پذیرش بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی در خارج از کشور می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.
مشاوره تحصیلی درخت دانش
 مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله برنامه ریزی درسی تیزهوشان 97، تحصیل در خارج از کشور، ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در کنار شما خواهند بود
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش با شماره تماس 9099072943 از طریق شماره گیری با تلفن ثابت و بدون نیاز به کد در کنار شما خواهند بود.
 راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
 اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش
به امید موفقیت داوطلبان پر تلاش ایران عزیز


  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

رشته های فنی حرفه ای


رشته های فنی حرفه ای

با توجه به متقاضیان رشته های فنی حرفه ای، که افرادی با توانایی های خاص، و از نظر استعداد و هوش و ذکاوت بالایی در رشته های تخصصی فنی حرفی را دارا می باشند، این گروه از افراد می توانند با علاقه و پشتکار در رشته ی فنی به مراحل بالاتر هم از نظر بازار کار رشته های فنی حرفه ای و هم از نظر تخصص حرفه ایی خود دسترسی پیدا کنند. همان طور که اطلاع دارید تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته های فنی به راحتی امکان پذیر می باشد. دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و کارشناسی دانشجو می پذیرند. متقاضیان رشته های فنی می توانند به راحتی در کنار تحصیل وارد بازار کار شده و درآمد لازم برای زندگی را بدست بیاورند.

برای اطلاعات بیشتر درباره رشته های فنی حرفه ای متقاضیان عزیز می توانند در دسته بندی سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش، رشته ی مورد نظر خود را در زیر گروه فنی و حرفه ای انتخاب کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند. امیدواریم مطالب سایت درخت دانش، برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد.

معرفی رشته های پرطرفدار فنی حرفه ای


مدیر کل دفتر آموزشفنی و حرفهای وزارت آموزش و پرورش از پیش بینی افزایش ۴درصدی پوشش شاخه فنی و کاردانش در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به سه ساله شدن هنرستانها و احتمال کمبود فضای فیزیکی، باید برنامهریزیهای لازم برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انجام و ظرفیتهای لازم درنظر گرفته شوند.

دکتر محسن حسینی مقدم در گفتوگو با ایسنا، با بیان اینکه از روز دوشنبه (۲۶ تیرماه)  صدور برگههای هدایت تحصیلی آغاز شده است اظهار کرد: در شاخه فنی و حرفهای با توجه به ظرفیتهایی که داریم در فرم هدایت تحصیلی پایه نهم برای رشتههای فنی دو اولویت "الف" و "ب" ، برای ثبت نام و برای رشته تجربی چهار اولویت "الف"، "ب"، "ج " و "د" درنظر گرفته میشود.

تفاوت شاخه فنی حرفه ای با شاخه کاردانش

شاخه فنی و حرفه ای با شاخه کاردانش شباهت زیادی در انتخاب رشته پایه نهم دارد  اما تفاوت هایی نیز دارد. از جمله این تفاوت ها می توان به این موارد اشاره کرد:


  • شرایط ورود به شاخه فنی و حرفه ای از کاردانش دشوارتر است.
  • دروس عملی و ساعات کارگاهی شاخه کار دانش بیشتر از فنی و حرفه ای است.
  • رشته های شاخه کار دانش متنوع تر از فنی و حرفه ای است.
  • ساعات حضور در مدرسه برای دانش آموزان فنی و حرفه ای بیشتر است

مشاوره درخت دانش

مشاوران درخت دانش در مقاطع تحصلیلی از جمله معرفی و بازار کار  رشته های فنی حرفه ای آماده پاسخگویی به شما دوستان عزیز خواهند بود.همچنین برای ورود به سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم و معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم در کنارتان خواهیم بود.


نزدیک ترین رخداد تحصیلی درخت دانش که میتوانید بر روی لینک آن کلیک نمایید:


زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم



راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش:


شماره تماس: 9099072943


کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰

آزمون تیزهوشان 97


آزمون تیزهوشان 97
زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم چه وقت می باشد؟
 آیا قبولی بدون آزمون در مدارس تیزهوشان امکان پذیر می باشد؟
 شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 چگونه می باشد؟
 سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان؟
هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان؟
 مدارس تیزهوشان شهر خود را از کجا بیابیم؟
 ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 چند مرحله می باشد؟
آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای شناخت بیشتر استعدادها و توانایی های دانش آموزان مستعد در سطح کشور و یا به طور کلی انتخاب تعدادی از دانش آموزان با ضریب هوشی بالاتر نسبت به بقیه در قالب آزمون برگزار می شود.
 وارد شدن به حیطه آموزشی این مدارس مزایا و معایبی را به همراه دارد، که در زیر سعی داریم تعدادی از این مزایا و معایب را خدمت دوستان عزیز ذکر نماییم.
زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98
 آزمون تیزهوشان معمولا هر سال بعد از تعطیلات عید و از تاریخ 28 فروردین آغاز و تا 5 اردیبهشت ادامه خواهد شد. ثبت نام آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میشد اما سال تحصیلی 97-98 فقط در یک مقطع و در پایه نهم به دهم انجام خواهد شد.
 آزمون تیزهوشان در پایه ششم به هفتم برای سال تحصیلی 97-98 حذف خواهد شد و همچنین ثبت نام مدارس نمونه با تیزهوشان تجمیع شده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.
حذف پایه ششم به هفتم تیزهوشان
 ادغام آزمون مدارس نمونه و تیزهوشان
 آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم
 معمولا تمامی متقاضیان و داوطلبان آزمون تیزهوشان در پایه نهم به دهم در فروردین ماه برای ثبت نام مدارس تیزهوشان اقدام می کنند. آزمون تیزهوشان در پایه نهم به دهم شرایط خاصی دارد چون که مقطع تحصیلی مورد نظر در واقع ورود به متوسطه دوم به شمار می آید.
انتخاب رشته و مطالعه کردن لیست رشته ها و همچنین پر کردن فرم هدایت تحصیلی لازمه ادامه تحصیل می باشد.
 دوره متوسطه دوم به لحاظ اینکه خیلی حساس می باشد و در انتخاب مسیر تحصیلی آینده تاثیر گذار می باشد از داوطلبان عزیز خواهشمندیم نهایت توجه خود را برای انتخاب رشته و آزمون ورودی تیزهوشان 97 معطوف نمایند.
با توجه به اینکه خیلی از دوستان بدون توجه به نمرات دوره متوسطه اول انتخاب رشته خود را انجام می دهند باید به نکاتی که در لینک مقاله زیر توصیه شده اند توجه کنند.
 شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98
 طبق اعلام قبلی و برنامه ریزی صورت گرفته، درخت دانش به اطلاع تمام داوطلبین آزمون استعدادهای درخشان می رساند از طریق سایت azmoon.meddu.ir در بازه زمانی ذکر شده فقط ورود داوطلبین به سیستم جهت پرداخت هزینه می باشد و هیچگونه تغییراتی اعمال نخواهد شد. هر داوطلبی که موفق به پرداخت هزینه ثبت نام نشود، کارت ورود به جلسه آزمون برای آنها صادر نخواهد شد.
اهمیت درس ریاضی و علوم در آزمون تیزهوشان
 وضعیت درسی خوب در ریاضی و علوم لازم است. این دو درس باید کامل و بدون جا انداختن هیچ مطلبی مطالعه شود حل تمرینات و پرسش های کتاب فراموش نشود. موفقیت در این آزمون مستلزم حل کامل سوالات با جواب تشریحی و سپس تست زنی در موضوع مطالعه شده.
رساندن وضعیت تراز این دو درس به بالای 7000 نشانه خوبی برای موفقیت در آزمون است. علوم یکی از درس هایی است که باید برای فهم بیشتر مطالب آن حتما در حین مطالعه از آن خلاصه نویسی کرد و برای درک موضوع از نمودار ها استفاده کنید..
 در درس ریاضی معمولا چند سوال پیچیده و مرکب در آزمون هر سال وجود دارند برای حل این مسائل نگران نشوید خود شما آن مسئاله را به چند مسئاله کوچک تبدیل کنید و با حل مرحله به مرحله مسائل ساده به جواب نهایی مسئاله اصلی خواهید رسید چون طراح سوال دو یا سه مطلب درسی را در یک سوال ادغام کرده است.
سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی و ضرایب آنها
 سوالات استعداد تحلیلی: 15 سوال و 20 درصد نمره ی آزمون به آن تعلق دارد سوالات استعداد تحصیلی: 75 سوال و 80 درصد نمره ی آزمون به آن تعلق دارد این سوالات شامل دروس زیر هستند ریاضی 20 سوال ضریب 3 علوم تجربی 17 سوال ضریب 2 زبان و ادبیات فارسی 15 سوال ضریب 2 مطالعات اجتماعی 15 سوال ضریب 1 هدیه های آسمان 8 سوال ضریب 2
بهترین منابع و کتاب های کمک آموزشی
 برای هر کدام از عنواین درسی تیزهوشان ده ها جلد کتاب منتشر شده است. که تعدادی از این کتاب ها خیلی بهتر از بقیه هستند و هرکدام از این کتاب های خوب ویژگی های خاص خود را دارند مثلا تعدادی درس نامه های قوی دارند، بعضی ها پاسخ های تشریحی خوبی ارایه کردند و تعدادی دیگر سوالاتی جامع دارند که به خوبی مباحث را پوشش می دهد.
 انتخاب این کتاب ها با توجه به ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت در هر داوطلب می توانند متفاوت باشد. مثلا در درس ریاضی کتاب های زیادی چاپ شده اند بهترین آنها ریاضیات تیزهوشان خیلی سبز – مبتکران – فارابی و اندیشمند هستند که در این بین مثلا کتاب اندیشمند به دلیل پاسخ سوالات تشریحی کامل و متفاوت آن از کیفیت مناسبی برخوردار است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره منابع آزمون تیزهوشان می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
 منابع آزمون تیزهوشان
لیست مدارس تیزهوشان
برای دریافت آدرس و شماره تلفن های مدارس تیزهوشان می توانید بر رروی لینک زیر کلیک نمایید.
لیست مدارس تیزهوشان
 راه ارتباط با مشاوران درخت دانش(نکاتی درباره آزمون تیزهوشان):
 تیزهوشان گرامی می توانند جهت دریافت برنامه جامع درسی و تحصیلی خود و همچنین گرفتن اطلاعات لازم جهت شرکت در آزمون تیزهوشان، می توانند با شماره تلفن 9099072943 از تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پیشرفت تحصیلی خود را از مشاوران درخت دانش بخواهند.
 برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می توانید با مشاوران درخت دنش در ارتباط باشید.
راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش درخت دانش
 برای تمامی دانش آموزان مستعد و پر تلاش ایران عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی می کند.


  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰



ضرایب دروس کنکور سراسری 97

بودجه بندی یادگیری تمامی دروس و مباحث برای آزمون کنکور سراسری مفید و مؤثر می باشد. اما بعضی مباحث از نظر طراحان سوال کنکور بسیار ارزشمندتر جلوه نموده و سالهای متمادی از این مباحث سوالات زیادی مطرح شده است. این در حالی است خیلی از مباحث با وسعت زیاد هم وجود دارد که به دلیل طرح سوال کم از آن در کنکور ، می توان در مواقع ضرورت مانند روزهای پایانی کنکور از مطالعه آنها چشم پوشی کرد و وقت ارزشمند خود را برای یک یا دو سوال از دست نداد.

به همین دلیل مباحث را برای شما داوطلبان کنکور 97(بودجه بندی کنکور 97) ارزشگذاری کردیم تا به صلاحدید خود و مشاوران پشتیبان در زمان های متفاوت به ترتیب اولویت مطالعه شوند. برنامه ریزی درسی کنکور 97 درخت دانش را حتما مطالعه بفرمایید.

بودجه بندی زیست شناسی در کنکور تجربی 97

مولکول زیستی 1 بقیه صفر

سفری به درون سلول 1، 1، 0، 0، 1، 1

سفری در دنیای جانداران 1، 1، 0، 0، 1، 1

گوارش 1، 2، 2، 3، 3، 2

تبادل گازها 0، 1، 0، 2، 0، 2

گردش مواد 3، 5، 3، 5، 2، 3

تنظیم محیط داخلی و دفع مواد زاید 0، 1، 0، 1، 0، 2

حرکت، 0، 2، 1، 1، 0، 2

ایمنی بدن همه 1 سال 91 صفر سوال

دستگاه عصبی 2، 1، 2، 3، 2، 1

حواس 3، 2، 1، 0، 1، 2

هورمون ها و دستگاه درون ریز 2، 2، 1، 1، 1، 2

ماده ژنتیک هر سال 0

کروموزومها و میتوز 0، 1، 3، 0، 1، 1

میوز و تولید مثل جنسی 0، 0، 0، 1، 0، 1

ژنتیک و خاستگاه آن 3، 3، 3، 3، 4، 4

تولید مثل گیاهان 1، 2، 2، 2، 1، 2

رشد و نمو در گیاهان 1، 1، 1، 3، 1، 3

تولید مثل و رشد و نمو جانوران 2، 2، 3، 3، 2، 2

پروتئین سازی 2، 2، 3، 2، 2، 2

تکنولوژی زیستی 0، 1، 1، 0، 0، 1

پیدایش و گسترش زندگی1، 2، 0، 0، 1، 0

تغییر و تحول گونه ها 1، 0، 2، 0، 1، 0

ژنتیک جمعیت 5، 2، 4، 4، 2، 1

پویایی جمعیت ها و اجتماعات زیستی 0، 1، 1، 0، 1، 1

رفتارشناسی 1، 1، 1، 1، 2،2

شارش انرژی در جانداران 3، 2، 6، 3، 4، 2

ویروس ها و باکتری ها 2، 1، 2، 1، 4، 3

آغازیان 3، 4، 3، 2، 3، 3

قارچ ها 1، 1، 1، 2، 1، 1

کاملا ترکیبی 9، 5، 2، 4، 6، 4

بودجه بندی ریاضی در کنکور تجربی 97

مشتق و کاربرد آن به ترتیب سال 91تا 96

، 5، 5، 6، 4، 3

هندسه

1 هر سال 4 سوال

تابع، 3، 3، 1، 3، 3

احتمال

:3، 3، 2، 2، 4، 3

حد و پیوستگی:

هر سال 2 سوال

مقاطع مخروطی:

، 2، 2، 3، 2، 2

انتگرال

هر سال 2 سوال

آمار:

هر سال 2 سوال

مثلثات

، 1، 2، 3، 2، 2

تصاعد و دنباله

، 2، 2، 1، 1، 1

معادله و نامعادله

1، 1، 0، 0، 1، 

لگاریتم و تابع نمایی

، 1، 0، 1، 0، 1

ماتریس

0، 1، 1، 1، 0، 1

بقیه مباحث ریاضی تجربی ها هر ساله یا یک سوال مطرح می شود یا اصلا سوالی در آنها مطرح نمی شود( تابع جزء صحیح، رشد و زوال، آنالیز ترکیبی، معادله درجه 2، دستگاه معادلات و معادله خط، معادله مثلثات).

بودجه بندی فیزیک کنکور تجربی 97

نوسان، موجهای مکانیک، صوت هر سال 5 و نهایتا 6 سوال مطرح شده است.(بودجه بندی کنکور تجربی 97)

حرکت شناسی هر سال 3 سوال

مدارهای الکتریکی 3، 3، 4، 3، 3، 3

گرما و قانون گاز 3، 3، 2، 3، 3، 2

نور هندسی هر سال 3 سوال

دینامیک 2، 2، 3، 3، 2، 2

خازن و الکتریسیته ساکن 3، 2، 2، 2، 1، 2

مغناطیس و آلفا هر سال 2 تا 3 سوال

فیزیک اتمی جدید 3، 3، 3، 3، 3، 4

موج های الکترومغناطیس هر سال 1 سوال

کار و انرژی هر سال 1 سوال

فشار و ویژگی های ماده هر سال 1 سوال

موضوع بردا و همچنین موضوع انرژی-فیزیک1 به ندرت اتفاق افتاده یک سوال از آنها مطرح شود.

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی 97(بودجه بندی کنکور تجربی 97)

استوکیومتری 5، بقیه 4

محلولها 4،4، 5، 4، 4، 2

ترمودینامیک شیمیایی 4، 4، 3، 4، 4، 3

اسید و باز 4، 3، 2، 3، 3، 4

الکتروشیمی 2، 3، 3، 4،3، 4

تعادل شیمیایی 3، 3، 3، 2، 3، 2

ستنیک شیمیای 2، 2، 3، 3، 3، 3

پیوند کواوالانسی 3، 3، 4، 3، 3، 3

خواص تناوبی عنصرها 2، 4، 2، 2، 2، 2

نکاتی که در برنامه ریزی برای کنکور97 مورد توجه قرار می گیرد شامل:

مشخص نمودن مباحث درسی مهم، مباحث آسان، ضرایب دروس عمومی، تغییرات کتاب درسی، فصل های مهم درسی و همچنین حذفیات کنکور سراسری می باشد. قبل از برنامه ریزی درسی کنکور 97 حتما موارد مذکور را مشخص بفرمایید.

بودجه بندی دروس ریاضی در کنکور 97

 

ضرایب دروس کنکور ریاضی یادگیری تمامی دروس و مباحث برای آزمون کنکور سراسری مفید و مؤثر می باشد. اما بعضی مباحث از نظر طراحان سوال کنکور بسیار ارزشمندتر جلوه نموده و سالهای متمادی از این مباحث سوالات زیادی مطرح شده است. این در حالی است خیلی از مباحث با وسعت زیاد هم وجود دارد که به دلیل طرح سوال کم از آن در کنکور ، می توان در مواقع ضرورت مانند روزهای پایانی کنکور از مطالعه آنها چشم پوشی کرد و وقت ارزشمن خود را برای یک یا دو سوال از دست نداد.

به همین دلیل مباحث را برای شما داوطلبان کنکور 97 ارزش گذاری کردیم تا به صلاحدید خود و مشاوران پشتیبان در زمان های متفاوت به ترتیب اولویت مطالعه شوند.

تقسیم بندی سوالات تخصصی گروه ریاضی

ریاضیات با زمان اختصاص یافته به آن در کنکور به مدت 85 دقیقه و تعداد 55 سوال شامل درس ریاضی پایه و دیفرانسیل، هندسه تحلیلی، گسسته، جبرو آمار و مدل سازی مهمترین درس ریاضی فیزیک می باشد.

فیزیک با زمان اختصاص یافته به آن در کنکور به مدت 55 دقیقه و تعدا 45 سوال شامل درس فیزیک 1، فیزیک 2، فیزیک پیش دانشگاهی 1 و 2 درس تخصصی دوم این گروه می باشد.

شیمی با زمان اختصاص یافته به آن در کنکور سراسری به مدت 35 دقیقه و تعداد 35 سوال شامل شیمی 2، شیمی 3 و شیمی پیش دانشگاهی است

بودجه بندی انسانی کنکور 97

یادگیری تمامی دروس و مباحث برای آزمون کنکور سراسری 97 مفید و مؤثر می باشد. اما بعضی مباحث از نظر طراحان سوال کنکور بسیار ارزشمندتر جلوه نموده و سالهای متمادی از این مباحث سوالات زیادی مطرح شده است. این در حالی است خیلی از مباحث با وسعت زیاد هم وجود دارد که به دلیل طرح سوال کم از آن در کنکور ، می توان در مواقع ضرورت مانند روزهای پایانی کنکور از مطالعه آنها چشم پوشی کرد و وقت ارزشمند خود را برای یک یا دو سوال از دست نداد.برای معرفی زیر شاخه های رشته انسانی بر روی لینک آن کلیک نمایید.

به همین دلیل مباحث را برای شما داوطلبان کنکور 97 (بودجه بندی دروس عمومی کنکور انسانی) ارزشگزاری کردیم تا به صلاحدید خود و مشاوران پشتیبان در زمان های متفاوت به ترتیب اولویت مطالعه شوند.

قبل از بررسی بودجه بندی دروس باید به نکات زیر توجه داشته باشیم.

در هر برنامه ریزی درسی باید مباحث مهم و مباحث آسان دروس را علامت گذاری کنیم و همچنین از حذفیات کنکور ضرایب دروس و تغییرات کتاب درسی اطلاعات داشته باشیم.

برای مطالعه پربازدید ترین و جدید ترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

شرایط ورود بدون کنکور به دانشگاه هنر تهران

رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم

برنامه ریزی برای قبولی در نمونه نهم

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰



بودجه بندی کنکور سراسری 97

بودجه بندی یادگیری تمامی دروس و مباحث برای آزمون کنکور سراسری مفید و مؤثر می باشد. اما بعضی مباحث از نظر طراحان سوال کنکور بسیار ارزشمندتر جلوه نموده و سالهای متمادی از این مباحث سوالات زیادی مطرح شده است. این در حالی است خیلی از مباحث با وسعت زیاد هم وجود دارد که به دلیل طرح سوال کم از آن در کنکور ، می توان در مواقع ضرورت مانند روزهای پایانی کنکور از مطالعه آنها چشم پوشی کرد و وقت ارزشمند خود را برای یک یا دو سوال از دست نداد.


به همین دلیل مباحث را برای شما داوطلبان کنکور 97(بودجه بندی کنکور تجربی 97) ارزشگذاری کردیم تا به صلاحدید خود و مشاوران پشتیبان در زمان های متفاوت به ترتیب اولویت مطالعه شوند. برنامه ریزی درسی کنکور 97 درخت دانش را حتما مطالعه بفرمایید.(بودجه بندی کنکور97)


بودجه بندی زیست شناسی در کنکور تجربی 97

مولکول زیستی 1 بقیه صفر


سفری به درون سلول 1، 1، 0، 0، 1، 1


سفری در دنیای جانداران 1، 1، 0، 0، 1، 1


گوارش 1، 2، 2، 3، 3، 2


تبادل گازها 0، 1، 0، 2، 0، 2


گردش مواد 3، 5، 3، 5، 2، 3


تنظیم محیط داخلی و دفع مواد زاید 0، 1، 0، 1، 0، 2


حرکت، 0، 2، 1، 1، 0، 2


ایمنی بدن همه 1 سال 91 صفر سوال


دستگاه عصبی 2، 1، 2، 3، 2، 1


حواس 3، 2، 1، 0، 1، 2


هورمون ها و دستگاه درون ریز 2، 2، 1، 1، 1، 2


ماده ژنتیک هر سال 0


کروموزومها و میتوز 0، 1، 3، 0، 1، 1


میوز و تولید مثل جنسی 0، 0، 0، 1، 0، 1


ژنتیک و خاستگاه آن 3، 3، 3، 3، 4، 4


تولید مثل گیاهان 1، 2، 2، 2، 1، 2


رشد و نمو در گیاهان 1، 1، 1، 3، 1، 3


تولید مثل و رشد و نمو جانوران 2، 2، 3، 3، 2، 2


پروتئین سازی 2، 2، 3، 2، 2، 2


تکنولوژی زیستی 0، 1، 1، 0، 0، 1


پیدایش و گسترش زندگی1، 2، 0، 0، 1، 0


تغییر و تحول گونه ها 1، 0، 2، 0، 1، 0


ژنتیک جمعیت 5، 2، 4، 4، 2، 1


پویایی جمعیت ها و اجتماعات زیستی 0، 1، 1، 0، 1، 1


رفتارشناسی 1، 1، 1، 1، 2،2


شارش انرژی در جانداران 3، 2، 6، 3، 4، 2


ویروس ها و باکتری ها 2، 1، 2، 1، 4، 3


آغازیان 3، 4، 3، 2، 3، 3


قارچ ها 1، 1، 1، 2، 1، 1


کاملا ترکیبی 9، 5، 2، 4، 6، 4



بودجه بندی ریاضی در کنکور تجربی 97

مشتق و کاربرد آن به ترتیب سال 91تا 96

، 5، 5، 6، 4، 3


هندسه

1 هر سال 4 سوال


تابع، 3، 3، 1، 3، 3


احتمال

:3، 3، 2، 2، 4، 3


حد و پیوستگی:

هر سال 2 سوال


مقاطع مخروطی:


، 2، 2، 3، 2، 2


انتگرال

هر سال 2 سوال


آمار:

هر سال 2 سوال


مثلثات

، 1، 2، 3، 2، 2


تصاعد و دنباله

، 2، 2، 1، 1، 1


معادله و نامعادله

1، 1، 0، 0، 1، 


لگاریتم و تابع نمایی

، 1، 0، 1، 0، 1


ماتریس

0، 1، 1، 1، 0، 1


بقیه مباحث ریاضی تجربی ها هر ساله یا یک سوال مطرح می شود یا اصلا سوالی در آنها مطرح نمی شود( تابع جزء صحیح، رشد و زوال، آنالیز ترکیبی، معادله درجه 2، دستگاه معادلات و معادله خط، معادله مثلثات).


بودجه بندی فیزیک کنکور تجربی 97

نوسان، موجهای مکانیک، صوت هر سال 5 و نهایتا 6 سوال مطرح شده است.(بودجه بندی کنکور تجربی 97)


حرکت شناسی هر سال 3 سوال


مدارهای الکتریکی 3، 3، 4، 3، 3، 3


گرما و قانون گاز 3، 3، 2، 3، 3، 2


نور هندسی هر سال 3 سوال


دینامیک 2، 2، 3، 3، 2، 2


خازن و الکتریسیته ساکن 3، 2، 2، 2، 1، 2


مغناطیس و آلفا هر سال 2 تا 3 سوال


فیزیک اتمی جدید 3، 3، 3، 3، 3، 4


موج های الکترومغناطیس هر سال 1 سوال


کار و انرژی هر سال 1 سوال


فشار و ویژگی های ماده هر سال 1 سوال


موضوع بردا و همچنین موضوع انرژی-فیزیک1 به ندرت اتفاق افتاده یک سوال از آنها مطرح شود.

بودجه بندی شیمی در کنکور تجربی 97(بودجه بندی کنکور تجربی 97)

استوکیومتری 5، بقیه 4


محلولها 4،4، 5، 4، 4، 2


ترمودینامیک شیمیایی 4، 4، 3، 4، 4، 3


اسید و باز 4، 3، 2، 3، 3، 4


الکتروشیمی 2، 3، 3، 4،3، 4


تعادل شیمیایی 3، 3، 3، 2، 3، 2


ستنیک شیمیای 2، 2، 3، 3، 3، 3


پیوند کواوالانسی 3، 3، 4، 3، 3، 3


خواص تناوبی عنصرها 2، 4، 2، 2، 2، 2



نکاتی که در برنامه ریزی برای کنکور97 مورد توجه قرار می گیرد شامل:

مشخص نمودن مباحث درسی مهم، مباحث آسان، ضرایب دروس عمومی، تغییرات کتاب درسی، فصل های مهم درسی و همچنین حذفیات کنکور سراسری می باشد. قبل از برنامه ریزی درسی کنکور 97 حتما موارد مذکور را مشخص بفرمایید.

بودجه بندی دروس ریاضی در کنکور 97


بودجه بندی کنکور ریاضی 97 یادگیری تمامی دروس و مباحث برای آزمون کنکور سراسری مفید و مؤثر می باشد. اما بعضی مباحث از نظر طراحان سوال کنکور بسیار ارزشمندتر جلوه نموده و سالهای متمادی از این مباحث سوالات زیادی مطرح شده است. این در حالی است خیلی از مباحث با وسعت زیاد هم وجود دارد که به دلیل طرح سوال کم از آن در کنکور ، می توان در مواقع ضرورت مانند روزهای پایانی کنکور از مطالعه آنها چشم پوشی کرد و وقت ارزشمن خود را برای یک یا دو سوال از دست نداد.


به همین دلیل مباحث را برای شما داوطلبان کنکور 97 ارزش گذاری کردیم تا به صلاحدید خود و مشاوران پشتیبان در زمان های متفاوت به ترتیب اولویت مطالعه شوند.


تقسیم بندی سوالات تخصصی گروه ریاضی

ریاضیات با زمان اختصاص یافته به آن در کنکور به مدت 85 دقیقه و تعداد 55 سوال شامل درس ریاضی پایه و دیفرانسیل، هندسه تحلیلی، گسسته، جبرو آمار و مدل سازی مهمترین درس ریاضی فیزیک می باشد.


فیزیک با زمان اختصاص یافته به آن در کنکور به مدت 55 دقیقه و تعدا 45 سوال شامل درس فیزیک 1، فیزیک 2، فیزیک پیش دانشگاهی 1 و 2 درس تخصصی دوم این گروه می باشد.


شیمی با زمان اختصاص یافته به آن در کنکور سراسری به مدت 35 دقیقه و تعداد 35 سوال شامل شیمی 2، شیمی 3 و شیمی پیش دانشگاهی است


بودجه بندی انسانی کنکور 97


یادگیری تمامی دروس و مباحث برای آزمون کنکور سراسری 97 مفید و مؤثر می باشد. اما بعضی مباحث از نظر طراحان سوال کنکور بسیار ارزشمندتر جلوه نموده و سالهای متمادی از این مباحث سوالات زیادی مطرح شده است. این در حالی است خیلی از مباحث با وسعت زیاد هم وجود دارد که به دلیل طرح سوال کم از آن در کنکور ، می توان در مواقع ضرورت مانند روزهای پایانی کنکور از مطالعه آنها چشم پوشی کرد و وقت ارزشمند خود را برای یک یا دو سوال از دست نداد.


به همین دلیل مباحث را برای شما داوطلبان کنکور 97 (بودجه بندی انسانی کنکور 97) ارزشگزاری کردیم تا به صلاحدید خود و مشاوران پشتیبان در زمان های متفاوت به ترتیب اولویت مطالعه شوند.


قبل از بررسی بودجه بندی دروس باید به نکات زیر توجه داشته باشیم.

در هر برنامه ریزی درسی باید مباحث مهم و مباحث آسان دروس را علامت گذاری کنیم و همچنین از حذفیات کنکور ضرایب دروس و تغییرات کتاب درسی اطلاعات داشته باشیم.

برای مطالعه پربازدید ترین و جدید ترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

شرایط ورود به دانشگاه هنر تهران

بهترین رشته های فنی حرفه ای برای پسران

سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم

برنامه ریزی خوب برای قبولی در تیزهوشان نهم


راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ronia hosaini
  • ۰
  • ۰
دوره های تابستانه زبان انگلیسی خارج از کشور
 Summer school به چه معناست؟
 چه دوره هایی در مدارس و دانشگاه ها و نهاد های خصوصی در خارج از کشور برگزار می شود؟
شرایط پذیرش دوره های زبان در خارج از کشور چگونه است؟
 پذیرش و اقدام برای دوره های خارج از کشورچه زمانی می باشد؟
مزایای شرکت در این دوره ها چیست؟
 هزینه های دوره های تابستانی زبان در خارج از کشوربه چه صورت است؟
 زمان شروع دوره زبان در کشور فرانسه و چین ؟
 Summer school به چه معناست؟
 سامر اسکول
 همان طور که از اسم لاتین این دو کلمه به چشم می اید به معنای دوره های تابستانه می باشد. این دوره ها معمولا شامل فعالیت های درسی ورزشی اموزشی می باشد.
بهترین راه اموزش زبان در کشورهای فرانسه و چین کسب مهارت و تقویت زبانتان از طریق دوره های اموزشی زبان انگلیسی تابستانه یا همان سامر اسکول می باشد.
در این مقاله سعی بر این داریم که دوره های زبان را در کشورهای فرانسه و چین خدمت دوستان عزیز به صورت مختصر و مفید عرض نماییم. دوره های زبان فرانسه و چین مهارت و توانایی زبان لازمه ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشد.
متقاضیان و داوطلبان زیادی دوست دارند در خارج از از کشور این مهارت لازم را کسب کنند. معمولا در تابستان دوره های زیادی در کشورهای خارج از کشور برگزار می شوند که این دوره ها مقطعی می باشند برای مثال دوره زبان در کشور فرانسه و چین که در تابستان 97 برگزار می شود.(دوره های تابستانه زبان انگلیسی خارج از کشور)
پذیرش و اقدام دوره های تابستانه فرانسه و چین
معمولا هر سال دوره هایی در فرانسه و چین برگزار می شود به اسم دوره های سامر اسکول که هزینه ایی بالغ بر 900 یورو برای دوستان با پذیرش و امکانات رفاهی در انجا انجام می گیرد.
 مشاورین درخت دانش در تمامی مراحل(دوره های تابستانه زبان انگلیسی خارج از کشور) در کنار شما دوستان عزیز می باشند.
 جهت آگاهی از جدیدترین سامر اسکول ها، مسابقات و موقعیت های بین المللی سایت و کانال تلگرام ما را دنبال کنید.
 کانال مشاوره تحصیلی خارج از کشور درخت دانش: https://t.me/positionnnn
 زمان شروع دوره زبان فرانسه دوره های تابستانه و یا همان سامر اسکول در حال حاضر پذیرش انجام می شود دوستان می توانند برای پذیرش خود با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.
نمونه های از دوره های سامر اسکول را در زیر می توانید مشاهده نمایید.
دوره های تابستانی و کارآموزی در سازمان های بین المللی خارج از کشور
دوره تابستانی در مونته نگرو برای دانشجویان حقوق و علوم سیاسی موضوع دوره: Issues like the Brexit negotiations, the EU’s relationship with its Eastern
 neighbors. How has the European Economic Constitution transformed through the financial crisis? This year’s edition of the Summer School will explore some of these issues and bring them in the context of the EU enlargement effort.
دیدلاین: ١٥ اوریل
 این دوره به صورت فول فاند و پارشل فاند می باشد.
 جهت اپلای با ادمین در ارتباط باشید.
هزینه اپلای پنجاه هزار تومان
دوره کاراموزی UNHCR This will depend on the requirements of the unit/office, intern’s qualifications and interests. Most interns work on a project which will benefit both them and UNHCR, in fields such as refugee protection (legal), international relations, administration, field work, etc.
سامر اسکول با موضوع
 Human Rights, Minorities and Diversity Governance
مکان: بولزانو ایتالیا
 دیدلاین: ٣٠ اوریل
 امکان گرفتن کمک هزینه برای اسکان و شهریه وجود دارد.
لینک اقدام: https://opinio.eurac.edu/s?s=5357
مشاوره تحصیلی درخت دانش
 در این مقاله سعی داشتیم قسمت کوچکی از مراحل و شرایط پذیرش در دوره های تابستانه یا همان سامر اسکول را خدمت شما دوستان عزیز عرض نماییم برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات مختلف از جمله تحصیل در خارج از کشور، پزشکی بدون کنکور، پذیرش اپلای و دوره های زبان در خارج از کشور و داخل کشور، تحصیل در ایتالیا، تحصیل در کانادا، تحصیل در آلمان، تحصیل در مالزی، تحصیل در استرالیا، تحصیل در آفریقای جنوبی، تحصیل در سوئد، تحصیل در اتریش، و ...با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید
. راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شماره تماس:
9099072943 کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
 اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش


  • ronia hosaini