مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 

انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97؟

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد 97؟

مشاهده و لیست رشته های انتخاب رشته کنکور 97؟

زمان انتخاب رشته آزمون سراسری آزاد 97؟

مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه ازاد 97؟

و …

شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

ثبت نام کنکور 97 و اجرای آزمون همزمان برای دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد انجام گرفت و داوطلبان کنکور در هفته گذشته نتایج آزمون سرنوشت ساز خود را دریافت نمودند. اما با هم بودن در انتخاب رشته برای دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد بی معنی خواهد بود و دفترچه دانشگاه آزاد جدا از دفترچه دانشگاه سراسری منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

به دلیل محدودیت در تعداد انتخاب های داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد(شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97) که نهایتا تا 20 انتخاب مجاز خواهند بود، تمرکز و کسب اطلاعات بیشتر و انتخابی صحیح برای 20 کد رشته محل مورد علاقه هر فرد که با تراز کسب شده او متناسب باشد تقریبا کار را برای داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد سخت تر نموده و این داوطلبان در انتخاب های خود حساسیت بیشتری داشته و به همین جهت اطلاع داشتن درباره تمامی زوایا و شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97، ظرفیت رشته ها، تراز قبولی رشته های دانشگاه آزاد امری ضروری خواهد بود.

در این راستا مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش تلاش نموده تا با توضیحات کامل درباره انتخاب رشته و در نظر گرفتن تمامی جنبه ها داوطلبان را در انتخاب های خود یاری نمایند.

تاثیر تراز نمره و رتبه کشوری در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرایط خاصی وجود ندارد زیرا که تنها موضوعی که می تواند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تأثیر گزار باشد تراز و رتبه کشوری کسب شده با سهمیه ایثارگران، خانواده شهدا و بسیجی فعال می باشد. به این دلیل که رتبه در سهمیه برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد لحاظ نمی شود و رقابتی با تقسیم بندی منطقه و سهمیه بومی گزینی وجود ندارد.

سهمیه های اعمال شده در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

برای موفقیت در استفاده از سهمیه ایثارگران در کد رشته محل انتخابی(شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97) با وجود ظرفیت خالی در آن کد رشته محل باید داوطلب 70 درصد تراز آخرین نفر قبولی در سهمیه عادی متقاضی آن کد رشته محل را کسب نموده باشد.

منظور از سهمیه ایثارگران هم منظور ایثارگران با سهمیه 25 درصد وهم ایثارگران با سهمیه 5 درصد می باشد.و ظرفیت پذیرش این دو سهمیه تفاوت بین ایثارگران 25 درصدی با 5 درصدی است.

سهمیه دیگر انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 سهمیه بسیجی فعال می باشد. داشتن این سهمیه نیز امتیاز خوبی برای داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد خواهد بود زیرا که با کسب 95 درصد تراز آخرین نفر قبولی در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی داوطلب سهمیه عادی در صورت وجود ظرفیت خالی در کد رشته مورد نظر پذیرش می شوند.

در رشته های غیر از سه رشته ذکر شده در بالابا کسب 90 درصد تراز آخرین نفر قبولی در سهمیه عادی پذیرش می شوند. لازم به ذکر است هر داوطلب فقط از سهمیه 25 درصدی(شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97) یا فقط از سهمیه 5 درصدی و یا فقط از سهمیه بسیجی فعال می تواند استفاده نماید.

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 با انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 شروع خواهد شد و انتشار این دفترچه بعد از انتخاب رشته دانشگاه سراسری خواهد بود. البته دانشگاه آزاد رشته محل های مورد نظر را در دو گزینه با آزمون و بدون آزمون اعلام می نماید.

پس داوطلبانی که کد رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد را انتخاب می کنند، باید حتما در کنکور شرکت نموده باشند. در صورتی که برای انتخاب کد رشته محل های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیازی به شرکت در آزمون نبوده و فقط شرط سوابق تحصیلی دارای اهمیت است.

بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

به غیر از رشته های پزشکی به صورت بدون کنکور در مقاط کاردانی و کارشناسی برای 95 درصد رشته های ارائه شده در دانشگاه ازاد ثبت نام بدون کنکور مهیاست و داوطلبان هم برای مهر و هم برای بهمن می توانند ثبت نام نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول 97

رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی 

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

داوطلبان متقاضی شرکت در دانشگاه آزاد 97 می توانند جهت تکمیل اطلاعات درباره انتخاب رشته ای مناسب و صحیح و همچنین اطلاعاتی کامل درباره هر کدرشته محل و بازار کار هر رشته و ظرفیت هر رشته و تناسب انتخاب مورد نظر با ترازخود، ثبت نام بدون کنکور 97، انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 با مشاوران درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند

همچنین برای رزرو تایم انتخاب رشته حضوری نیز می توانید با همین شماره تماس گرفته و آینده شغلی و تحصیلی خود را تضمین نمایید

در پناه حق موفق و مؤید باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۹۷/۰۵/۱۶
  • ronia hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی