مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 ؟

شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد آزمون سراسری 97؟

لیست رشته انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97؟

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد با آزمون 97؟

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد سراسری 97؟

مشاهده رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد 97؟

و …

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعد از انتخاب رشته دانشگاه سراسری 97 منتشر خواهد شد. داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 97 می توانند در صورت تمایل به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 اقدام کنند.
در انتخاب رشته دانشگاه ازاد 97 فقط و فقط 20 کد رشته محل را از بین رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد می توانند انتخاب کنند البته باید کد رشته محل های انتخابی با رشته امتحانی کنکور داوطلب یکی بوده و از بین کد رشته محل های همان گروه 20 رشته خود را انتخاب نمایند.

در صورتی که برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد حتی کسانی هم که در کنکور شرکت نکرده اند نیز می توانند شرکت کنند و از کد رشته محل های هر گروه می توانند انتخاب کنند. برای انجام انتخاب رشته ابتدا باید به سایت Azmoon.org مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه دست به انتخاب بزنند.

ملاک پذیرش در آزمون دانشگاه آزاد 97

تنها ملاک انتخاب رشته دانشگاه آزاد موضوع تراز یا رتبه کشوری داوطلبان است در واقع برای انتخاب رشته باید رشته های را که در اولویت انتخاب قرار می دهید از نظر زیر گروهی دروضعیت بالاتر و مناسبتری واقع شده باشند. و رتبه در سهمیه برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد بی تأثبر است.

تاثیر سهیمه در انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد 97

البته سهمیه بومی بودن در انتخاب رشته این دانشگاه بی معنی است. در دانشگاه سراسری سهمیه مناطق از مهمترین سهمیه ها می باشد اما در دانشگاه آزاد اسلامی سهمیه مناطقی وجود نداشته و تنها سهمیه لحاظ شده سهمیه ایثارگران، خانواده شهید و بسیجی فعال به شرح زیر می باشد:
سهمیه بسیجی فعال(زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97): در سهمیه بسیجی فعال رشته ها را به دو گروه تقسیم کرده اند. اول رشته های دندانپزشکی، پزشکی و داروسازی که با 95 درصد تراز آخرین نفر قبولی و رشته های دیگر به غیر از این رشته ها را با احتساب 90 درصد تراز آخرین نفر قبولی محاسبه می نمایند.

سهمیه ایثارگران نیز با دو تقسیم بندی در انتخاب رشته 97 منظور می شود. سهمیه ایثارگران 25 درصد که در واقع همین رقم از ظرفیت دانشگاه ها را به خود اختصاص داده و سهمیه ایثارگران 5 درصد که با اختصاص دادن 5 درصد از ظرفیت دانشگاه ها به خود، با کسب 70 درصد تراز آخرین نفر قبولی درمقایسه با داوطلب سهمیه عادی در صورت وجود ظرفیت خالی محاسبه می شود.

شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد با آزمون 97

بدون کنکور دانشگاه آزاد 97(زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97)

دانشگاه آزاد اسلامی در 95 درصد رشته های ارائه شده این دانشگاه به غیراز رشته های پزشکی به صورت بدون کنکور نیز در دو ترم مهر و بهمن ماه بدون آزمون با شرط سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. هر داوطلب با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی خود و متناسب بودن با رشته مورد علاقه در حد ظرفیت هر کد رشته محل می تواند در بدون کنکور شرکت نموده و برای ترم مهر یا بهمن شروع به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد نماید.

برای ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور 97 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی

تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و کارنامه برایشان صادر شده است و نیز کسانی که در انتخاب رشته موفق به پذیرش در رشته مورد دلخواه خود نمی شوند می توانند در تکمیل ظرفیت نیز شانس خود را بار دیگر بیازمایند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با آزمون 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران با تجربه درخت دانش با آگاهی کامل از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و شناخت از همه رشته ها با شماره 9099072943 بدون کد گیری و با شماره ثابت آماده پاسخگویی به سوالات شما داوطلبان گرامی می باشند.

انتخاب رشته می تواند سرنوشت و آینده فرد را تغییر دهد. پس با آگاهی کامل از ظرفیت رشته ها تراز قبولی رشته های دانشگاه آزاد و در نظر گرفتن تمامی زوایای انتخاب رشته دست به اقدام بزنید. به امید آن که بهترین سرنوشت را با راهنمایی های مشاوران درخت دانش برای خود رقم بزنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • ۹۷/۰۵/۱۶
  • ronia hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی