مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰



رشته های بدون کنکور نیمسال اول


دانشگاه آزاد در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد. دوستان عزیز برای انتخاب رشته بدون کنکور مهر ماه 97 خود متوجه این موضوع باشند که خیلی از واحدهای دانشگاه آزاد از درجه علمی بالایی برخوردار می باشند. در اینجا لیست برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران را برای شما ذکر کرده ایم.

دانشگاه آزاد تهران، در مراکز مختلف استان تهران و با رشته های متنوع زیادی در دوره نیمسال اول مهر ماه 97 در رشته های بدون کنکور دانشجو می پذیرد، در زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که دارای سطح علمی بالایی هستند را قرار داده ایم، برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور 97 هر کدام از دانشگاهها میتوانید بر روی نام دانشگاه کلیک نمایید.

نکته مهم: به علت زیاد بودن رشته ها ما در این جا لیست برخی از رشته های بدون کنکور مهر ماه 97 را قرار داده ایم و همچنین رشته های بدون کنکور مهر ماه 97 نیز دارای تنوع خاصی هستند که به زودی لیست آنها از طرف سنجش دانشگاه آزاد در اختیار ما قرار خواهد گرفت، برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97 و شرایط ورود بر اساس سوابق تحصیلی هر رشته میتوانید از طریق شماره ثابت بدون گرفتن پیش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال در گروه یک یعنی گروه آزمایشی ریاضی و فنی مهندسی رشته های زیر در واحد تهران شمال وجود دارند:

رشته ریاضیات و کاربردها با کد 30123

رشته فیزیک با کد 30201

رشته فیزیک مهندسی با کد 30231

رشته مهندسی رباتیک با کد 41016

و رشته های دیگری نیز در گروه های بعدی پذیرش می کنند که برای اطلاع از لیست رشته ها به سایت درخت دانش مراجعه و یا با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز در گروه سوم یعنی مجموعه آموزشی علوم انسانی رشته های زیر در واحد تهران مرکزی وجود دارند:

رشته زبان و ادبیات فارسی با کد رشته 20101

رشته زبان و ادبیات عربی با کد 20202

رشته پژوهشگری اجتماعی با کد 20496

رشته زبان شناسی با کد 20394

رشته فلسفه و حکمت اسلامی با کد 20410

رشته گمرگی با کد 21329

رشته حسابداری با کد 21301

رشته علوم ورزشی با کد 21475

و رشته های دیگری از گروه علوم انسانی ..


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب


رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب در گروه سوم یعنی گروه آزمایشی علوم انسانی:

رشته حقوق با کد 20803

رشته مدیریت دولتی با کد 21210

رشته مدیریت امور گمرگی با کد 21329

رشته هتلداری با کد رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات نیمسال اول 97، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق مهرماه 97، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب نیمسال اول، 21397

رشته جهانگردی با کد 21580

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور نیمسال اول مهر 97 دیگر دانشگاه های تهران و شهرستانها بر روی لینک ها زیر کلیک نمایید:


رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد علوم تحقیقات نیمسال اول 97

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران شرق مهر ماه 97

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران جنوب نیمسال اول

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد یادگار امام نیمسال اول

رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد کرج نیمسال اول


بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد


رشته روان شناسی بدون کنکور  هم جزء رشته هایی است که به صورت بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی ارایه می شود. متقاضیان نیم سال اول ( مهر ماه 97) می توانند از اواخر مرداد ماه تا اوایل مهر ماه در این رشته ثبت نام کنند. مدارک لازم جهت ثبت نام عبارت است از اصلاعات کلی و مشخصات عمومی داوطلبان و اسکن عکس 3*4 و نیز خرید یک کارت اعتباری از دانشگاه آزاد. پیشنهاد می شود برای ثبت نام هر چه سریع تر قبل از کامل شدن ظرفیت رشته محل ها اقدام کنید. در ضمن داوطلبان عزیز می توانند برای اطمینان از انجام صحیح ثبت نام و یا مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 با مشاوران درخت دانش تماس حاصل فرمایند.

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون کنکور تنها دانشگاهی است که پذیرش در آن دامنه وسیعی از داوطلبان را پوشش می دهد. تا سال 1393 شرکت در دانشگاه آزاد و ورود به آن تقریبا مشکل بود و بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد موفق به پذیرش در این دانشگاه نمی شدند. اما از سال 93 به بعد با تغییر نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد 96، باعث شد که تعداد داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی روزبه روز بیشتر و بیشتر شود.

دانشگاه بدون کنکور در مهرماه  سال 96- 97 نیز بر همین منوال دانشجو پذیرفته است. اما برای ترم بهمن سال 96-97 شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. زیرا که بر اساس سیاستگذاری های خاص مدیران و برنامه ریزان  این دانشگاه در ترم بهمن امسال پذیرش بر اساس شرط معدل خواهد بود. و ثانیا رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در این ترم قطعا بیشتر خواهند بود. با این حساب انتظار می رود تعدادی از رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و شاید رشته های پزشکی بدون کنکور دردفترچه بدون کنکور بهمن ماه اضافه شوند. دانش آموختگان رشته های پیراپزشکی در حفظ وبازیابی سلامت به بیماران کمک می کنند. و بعد از پایان تحصیلات خود می توانند در بیمارستان، کلینیک، در تکنیسین آزمایشگاه، به عنوان رادیولوژیست، فیزیوتراپیست، صحبت تراپیست، تکنیسین اورژانس و تکنیسین رادیوگرافی و دیالیز تراپیست و … مشغول به کار شوند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

دوستان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین پذیرش و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی نیمسال اول 97  با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند. دوستان عزیز می توانند در رشته حقوق بدون کنکور، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، رشته های پزشکی بدون کنکور، رشته های مدیریت را در واحد های تهران تحصیل بفرمایید.


  راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:


شماره تماس: 9099072943


کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش


  • ۹۷/۰۲/۰۹
  • ronia hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی